امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
محمد باقر نوبخت:
محمد باقر نوبخت:

صداوسیما رسالتش را در جایگاه رسانه در بحران کرونا به خوبی ایفا کرده است

مشاهده ۶۹۴
۱۳۹۹/۰۳/۱۰- ۱۳:۳۱
تعداد بازدید:694

دکتر محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه در مراسم قدردانی از مریم دورباش خبرنگار معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان گفت: خوشبختانه صداوسیما رسالتش را در جایگاه رسانه در بحران کرونا به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه، در رشت از مریم دورباش به نمایندگی از دیگر خبرنگاران و دست‎اندرکاران معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان برای تلاش‎هایشان در تولید و انعکاس اخبار و گزارش‎های مربوط به شیوع بیماری کرونا به ویژه گزارش تلاش پاکبان در بحران کرونا تشکر کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم با اشاره به اینکه گیلان از نخستین استان‌های درگیر با بیماری کرونا بود گفت: هر نوع اطلاع‎‏رسانی در این خصوص باید بر پایه واقعیت باشد و برای انعکاس آن، باید ظرفیت مخاطب را درک ‎کنیم.

دکتر محمد باقر نوبخت با بیان اینکه شخصا خبر 20 و 23 خبر گیلان را رصد می‌کنم تصریح کرد: خوشبختانه صداوسیما رسالتش را در جایگاه رسانه در بحران کرونا به خوبی ایفا کرده است.

او گفت: واقعا صداوسیمای مرکز گیلان در این خصوص خوب عمل کرد و سازمان برنامه بودجه کشور از خانم دورباش برای گزارش پاکبان در بحران کرونا به نمایندگی از تمامی همکاران در صداوسیما مرکز گیلان قدردانی می‌کند.

 

تصاویر

امتیاز شما