امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تلاش تحسین‌برانگیز صدا‌وسیمای مرکز گیلان در مهار ویروس کرونا

مشاهده ۳۸۵
۱۳۹۹/۰۳/۱۰- ۱۳:۳۲

سرتیپ ستاد کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جهوری اسلامی ایران، از مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز گیلان برای تلاش درزمینه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌هنگام درخصوص ویروس کرونا قدارنی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سرتیپ ستاد کیومرث حیدری، نقش صدا‌وسیما را در بحران‌ها، کلیدی و تاثیرگذار دانست و گفت: با توجه به اینکه گیلان یکی از نخستین استان‌های درگیر ویروس کرونا بود، صدا‌وسیمای مرکز گیلان با اطلاع‌رسانی به‌هنگام و مناسب توانست راه پیشرفت ویروس را ببندد و گامی اساسی و مهم در مهار آن بردارد. وی همچنین از تعامل موثر و متعهدانه صد‌اوسیما با نیروی زمینی ارتش برای مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

صدا‌وسیمای مرکز گیلان با اعلام شیوع ویروس کرونا، پس از قم دومین استان درگیر ویروس شد و در خط مقدم رسانه‌ای طرح ملی مقابله با کرونا قرار گرفت. این مرکز با برگزاری جلسات متعدد و تغییر جدول پخش برنامه‌ها برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی همراه مردم عزیز استان شد و در کنار سایر مسئولین عزم خود را برای مهار این ویروس جزم کرد. رسانه استانی از اوایل اسفند تا کنون در حوزه‌های صدا، سیما و خبر  با تولید و پخش 43141 دقیقه برنامه توانست دین خود را در قبال سلامتی جامعه ادا کند. برنامه‌های «سلام زندگی»، «واکنش صحیح»، «لوجنک»، «مهتاب شبان»، «خانه مهر»، گزارش‌ها و گفت‌وگوی ویژه خبری، تهیه و انتشار موشن گرافیک، انیمیشن و کاریکاتور، گوشه‌ای از اقدامات انجام شده توسط معاونت‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی رسانه استانی در بحران به وجود آمده است.

تصاویر

امتیاز شما