امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
«هاشتاغ» شبکه العالم می‌پردازد؛
«هاشتاغ» شبکه العالم می‌پردازد؛

تداوم اعتراضات به مرگ جورج فلوید در برخی از شهرهای آمریکا

مشاهده ۳۸۲
۱۳۹۹/۰۳/۱۰- ۱۳:۵۸
تعداد بازدید:382

بازتاب اعتراضات به مرگ جورج فلوید در آمریکا به عنوان مهم‎ترین هشتگ فضای مجازی دنیای عرب در «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هشتگ گسترش اعتراضات به مرگ جورج فلوید در آمریکا در برنامه «هاشتاغ»، اشاره می‎شود که اعتراضاتی در مینیاپولیس و شماری از شهرهای آمریکا از جمله واشنگتن، پایتخت آمریکا، نیویورک، لس آنجلس، دیترویت، آتلانتا، دالاس، سن خوزه و ... در روز جمعه انجام شده است.
همچنین ذکر می‎شود که با وجود اعلام منع آمد و شد در شهر مینیاپولیس، هزاران نفر با حضور در خیابان‌های این شهر، این مقررات را نادیده گرفته و خشم خود را با آتش زدن پاسگاه اصلی پلیس و غارت برخی از فروشگاه‌ها نشان دادند.
همکاری اقتصادی ایران و ونزوئلا و نه به تحریم‌های آمریکا، هشتگ دیگری است که در این برنامه از «هاشتاغ» به آن می‎پردازد. آخرین داده‌های مراکز ردیابی تانکرها و نفتکش پتونیا، حامل سوخت ایران مبنی بر پهلو گرفتن آن در شامگاه جمعه در پالایشگاه ال پالیتو ونزوئلا و تخلیه بار دو نفتکش ایرانی فور و پتونیا نیز در این پالایشگاه، اطلاعاتی است که در خصوص این هشتگ به مخاطبان داده می‎‏شود.
همچنین پهلو گرفتن نفتکش‌های ایران در بنادر و پالایشگاه‌های ونزوئلا در حالی ادامه دارد که پیش از این دولت آمریکا برای از بین بردن اتحاد جدید اقتصادی میان تهران و کاراکاس تهدید به اقدام برای ممانعت از رسیدن این نفتکش‌ها به سواحل ونزوئلا کرده بود، از این رو این برنامه این موضوع را نیز بررسی می‎کند.
«هاشتاغ» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری امشب 10 خرداد ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش می‎شود.

امتیاز شما