امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

گام مثبت سیمای خانواده برای ترویج حجاب

مشاهده ۷۲۷
۱۳۹۹/۰۳/۱۱- ۰۹:۱۲

برنامه «سیمای خانواده» میزبان یکی از فعالان فروشگاه‎های اینترنتی کالاهای حجاب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه که امروز یکشنبه 11 خرداد، ساعت 25 : 11، پخش می‌شود، علی قلعه قوند، عضو هیئت مدیره نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی عفاف و حجاب حضور دارد تا درباره ترویج حجاب اسلامی و معرفی راه‎های دسترسی آسان علاقه‎مندان به کالاهای مرتبط به حجاب صحبت کند.
امیر خناسی، از تولیدکنندگان لباس اسلامی از دیگر مهمان‌های «سیمای خانواده» است که در این برنامه درباره تولیداتش و اقبال از آن نکاتی، مطرح می‌کند.
در ادامه این برنامه که با اجرای محمدرضا حسینیان و ساجده سلیمانی، تقدیم بینندگان می‌شود، دکتر تیرنگ نیسانی، متخصص تغذیه حضور دارد و درباره اهمیت تغذیه مناسب و نقش آن در سلامتی، نشاط و همچنین درمان بیماری‌ها توضیح می‎دهد. در بخش هنری برنامه امروز هم بهشته بزرگی، کارشناس هنری، با آموزش سجاف دکمه مخفی در خدمت علاقه‎مندان به هنر خیاطی است.
برنامه «سیمای خانواده» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه‎کنندگی علی‎اصغر صدیقی و اجرای هرمز شجاعی مهر، عباس طاهریان، فرشته ایزدی، ساجده سلیمانی، محمدرضا حسینیان و نعیمه خزایی هر روز بجز جمعه‌ها، ساعت 30 : 11 به‎صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.

امتیاز شما