امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ماجرای انتخاب بازیگر جوانی «مومو»

مشاهده ۸۸۱
۱۳۹۹/۰۳/۱۱- ۰۹:۴۷

بازیگر نقش «مژگان» در سریال «بچه مهندس» گفت: برای نقش مژگان به دنبال بازیگری بودند که چند زبانه باشد و از آنجایی که به دلایلی چند زبانه هستم، نقش مژگان را به من پیشنهاد دادند.

«حدیث چهره پرداز» بازیگر نقش «مژگان» در سریال «بچه مهندس۳» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره حضور و انتخابش برای نقش مژگان گفت: همان زمان که فصل یک و دو بچه مهندس پخش شد این سریال را می دیدم و دنبالش می‌کردم.

وی افزود: برای نقش مژگان ترجیحشان این بود که بازیگری چند زبانه پیدا کنند و از آنجایی که به دلایل شرایط زندگی مجبور به خواندن و یادگیری چند زبان شدم و چند زبانه هستم، دوستانی که از قبل من را می‌شناختند نقش مژگان را پیشنهاد دادند و افتخار می‌کنم که در کنار گروه حرفه ای بچه مهندس همکاری کردم.

وی که فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی و بازیگری است، افزود: شروع کارم با تئاتر بود و بعد در سریال‌های «محله تهرونی‌ها»، «همسفران باد»، «کاراگاهان»، تله فیلم‌ های «یک عصر دوباره»، «سایه»، «هنوز دیر نیست»، «جوجه تیغی‌ها»، «دنده معکوس» و فیلم‌های سینمایی «زندگی خصوصی» و «پس کوچه‌ های شمرون» و  فیلم سینمایی «پاپ» به کارگردانی احسان عبدی پور بازی کردم.

ی ادامه داد: به دلیل دو تابعیتی بودنم در انگلیس و جهانگردی در کشورهای بسیار، در سفرها و جغرافیاهای مختلف با فرهنگ های مختلف، دخترها و پسرهای زیادی را دیدم که بنا به شرایط مختلف از هم دور می‌شدند و عشق این معجون عجیب چه آدم هایی را که احیا کرده و چه آدم هایی را که بی مقصد و آواره.

 این بازیگر همچنین افزود: تمام تمرکزم این است که به یاری خداوند بتوانم در سینما و تلویزیون کمکی به هم سن و سال های خودم و نسل های بعد داشته باشم.

به گزارش فارس، سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری، نویسندگی حسن وارسته و تهیه کنندگی سعید سعدی هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این سریال ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، کامران تفتی، روزبه حصاری، مهشید جوادی، مهرداد ضیایی، فرناز رهنما، کاوه سماک باشی، سعید کریمی، محمود خسرومنش، خیام وقار کاشانی و ... به ایفای نقش پرداختند.

امتیاز شما