امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی کتاب نادر ابراهیمی‌ در برنامه «به خانه بر می‌گردیم»

مشاهده ۷۳۰
۱۳۹۹/۰۳/۱۱- ۱۱:۰۴

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» باهدف افزایش سرانه کتابخوانی و معرفی کتاب‌های خوب به بینندگان خود، این هفته با توجه به نزدیک شدن به ایام رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اقدام به معرفی و خوانش کتاب «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» نوشته زنده‌یاد نادر ابراهیمی‌ کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» زنده‌یاد نادر ابراهیمی را شاید بتوان معروف‌ترین کتاب درباره امام خمینی(ره) در حوزه ادبیات داستانی نامید که این رمان دو جلدی، تاکنون از سوی سوره مهر به چاپ نهم رسیده‌ است. ابراهیمی‌ با آنکه در این کتاب، حوادث سیاسی مهمی چون بیست و هشت مرداد ۱۳۳۲ و محاکمه مصدق را با بیانی دراماتیک و قصوی روایت می‌کند؛ اما از نوشتن در باب زندگی شخصی و احوالات امام نیز غافل نمی‌ماند تا اثری چندوجهی، دلچسب و البته مستند درباره منش و زیست رهبر انقلاب فراهم کند. از جمله این اتفاقات، بیماری وبایی است که در زادگاه امام می‌آید و نیز رفتن برادران ایشان به اصفهان و تنها ماندن روح‌الله نوجوان. ابراهیمی از ورای همه این رویدادهای گاه بسیار تلخ، چهره مردی بزرگ را ترسیم می‌کند که با صبوری و استقامت مومنانه‎ای از هر ورطه دشواری می‌گذرد.
در برنامه خانواده‌محور «به خانه بر می‌گردیم» از کتاب صوتی «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» نیز رونمایی می‎شود.
بنابر این گزارش برنامه «به خانه بر می‌گردیم» از بهمن ماه ۹۸، در هر هفته یک کتاب را با موضوعات مختلف و بنا به مناسبت‌های روز و مناسبت‎های تقویمی معرفی و بخش‌هایی از آن را با گویش مجریان توانمند خود خوانش می‌کند.

امتیاز شما