امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

نشست هم‎اندیشی مدیران اقتصادی و رسانه‎ای برای سال جهش تولید

مشاهده ۹۷۹
۱۳۹۹/۰۳/۱۲- ۰۸:۴۹

مدیران اقتصادی و رسانه‎ای استان بوشهر در صداوسیمای این استان، درباره برنامه‌های سال جهش تولید، فعال شدن واحدهای تولیدی و شناسایی و معرفی ظرفیت‎های استان بایکدیگر هم‎فکری کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و رسانه‎ای استاندار بوشهر طی نشستی در رسانه استانی این مرکز با بیان اینکه مدیران استان باید عزم جدی‎تری برای رونق تولید داشته باشند گفت: هر دستگاه اجرایی، باید ظرفیت‎های تولید و توسعه را شناسایی و با مشارکت صداوسیما، اطلاع‌رسانی مناسبی برای مخاطبان داشته باشد تا موجبات امید و اعتماد مردم به نظام فراهم شود.

سعید زرین‎فر اضافه کرد: باید علاوه بر برجسته‎سازی کیفیت کالاها و توانمندی‎های تولیدکنندگان داخلی، به افزایش تفاضا برای تولیدات داخلی هم پرداخت.

وی با بیان اینکه مخاطب‎شناسی و اطلاع‎رسانی بسیار مهم است افزود: حق مردم است که در جریان مسائل قرار بگیرند و قطعا به ایجاد اعتماد آن‎ها کمک می‎کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و رسانه‎‏ای استاندار بوشهر توسعه گلخانه‌ها، سایت‎های پرورش آبزیان، توسعه بوم‎گردی و زنجیره‌های تولید گوشت را از مزیت‎های اقتصادی استان عنوان کرد.

زرین‎فر خواستار تشکیل یک تیم فنی برای شناسی ظرفیت‎ها و معرفی آن به صداوسیما شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر هم از آمادگی بخش‎های مختلف رسانه استانی، برای تهیه و تولید برنامه‌هایی برای کمک به رونق اقتصادی استان خبر داد و افزود: سال گذشته نزدیک به 10 هزار دقیقه برنامه در همین خصوص تهیه و پخش شده است.

سید حسین ناظر افزود: امسال نیز برای ۷ هزار دقیقه برنامه پیش‎بینی شده است که با مساعدت و هم‎فکری، به دو برابر سال گذشته می‎رسد.

در این نشست برخی از مدیران اقتصادی، کم بودن تعاملات بین بخشی، مشکلات حوزه آموزش و توجه کم به بخش خصوصی و تشکل‎ها را از مشکلات حوزه رونق تولید عنوان کردند.

امتیاز شما