امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

بررسی تاثیر افکار امام خمینی(ره) در استکبارستیزی

مشاهده ۴۴۳
۱۳۹۹/۰۳/۱۲- ۰۹:۰۴

برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) به تبیین و تحلیل اندیشه‌های امام می‎پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اهمیت شناخت همه جانبه بنیانگذار انقلاب و بهره‎مندی از اندیشه‌های ایشان جزو ضروریات و رسالت اول هر رسانه‎ای است، چراکه امروز نسل جوان و آنانی که عصر امام (ره) را درک نکردند و حتی توده‌هایی از جامعه ایرانی و اسلامی نیازمند مداوم رهنمودهای آن بزرگوار هستند، از این رو این برنامه خط و سیر ایشان و اهداف و آرمان انقلاب اسلامی‌ را برای شنوندگان تبیین می‎کند.

همچنان‎که مقام معظم رهبری معتقدند بازخوانی اندیشه و راه امام بایستی همواره تکرار شود و این امر همچون ذکر همیشگی عاشورا و قرائت قران موجد جلوگیری از انحراف و زنده نگاه داشتن اسلام است.

رادیو گفت و گو باهدف بازخوانی اندیشه‌های امام راحل و بررسی ترویج مکتب امام خمینی(ره) در حوزه‌های مختلف، برنامه‌های متعددی، تولید کرده است تا با عمل به وظایف رسانه‎ای خود نگذارد امام و اندیشه‌های آن ابرمرد تاریخ فقه شیعه درگیر و دار روزمرگی زندگی اجتماعی به فراموشی سپرده شود.

برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» به بررسی ویژگی‌های شخصیتی و مرور اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، بررسی ابعاد فرهنگی اندیشه و سیره امام خمینی(ره)، مدیریت بحران‌ها پس از انقلاب اسلامی‌به‎همت امام خمینی و اندیشه ایشان درخصوص علم آموزی و کسب تخصص جوانان، می‌پردازد.

این برنامه داوزدهم خرداد، ساعت ۱۶، موضوع تاثیر آرا و افکار امام خمینی(ره) در استکبارستیزی ملل مختلف را با حضور عبدالله گنجی (مدیر مسئول روزنامه جوان و استاد دانشگاه علامه طباطبایی) بررسی می‌کند.

علاقه‎مندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت و گو در ارتباط باشند.

امتیاز شما