امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی از برنامه‎سازان شبکه‌ هامون

مشاهده ۷۶۷
۱۳۹۹/۰۳/۱۲- ۰۹:۲۱

در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل صداوسیما و جمعی از مسئولان و فعالان ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان استانی و خبرگزاری برنا از مدیرکل شبکه‌ هامون تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امام جمعه زاهدان عنوان کرد: وظیفه می‌دانم از همه تلاش‌های عوامل دستگاه عظیم صداوسیما چه در طول سال، چه در ماه مبارک رمضان برای ترویج حداکثری فرهنگ اسلامی در جامعه تشکر ‌کنم. آیت‌الله محامی‌ با تاکید بر حساسیت‌های این ایام و هم‌چنین حساسیت‌های استان، خاطرنشان کرد: صداوسیما در این شرایط شیوع ویروس کرونا، با تلاش بیشتر می‌تواند نقش عمده‌ای را در پر کردن خلاء‌های پیش آمده ایفا کند که الحمدلله در این زمینه فعالیت‌های خوب و قابل قبولی داشته است.
وی با اشاره به اهمیت و حساسیت کار صداوسیما، افزود: اگر شما عملکرد خوبی داشته‌ باشید در همه آثار و برکاتش سهیم هستید و چه نامی از شما مطرح باشد و چه نباشد، در دستگاه خداوند اجرتان نادیده نمی‎ماند و با توجه خداوند و حضرت امام زمان (عج) همراه است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به فعالیت‌های وسیعی که در رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان هم‎زمان با فرمایش مقام معظم رهبری صورت گرفت، خاطرنشان کرد: صداوسیما با حجم بالای پوشش اقدامات نیکوکارانه و مهم‌تر از آن ترویج و فرهنگ‌سازی این امور و به میدان آوردن مردم، نقش ویژه‌ای را ایفا کرد و همه عوامل چه در صحنه چه در پشت صحنه تلاش کردند و شایسته قدردانی هستند.
مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است و فرصت خوبی برای پرداختن به مباحث و برنامه‌های قرآنی است اما نباید تنها به این ماه اکتفا کرد و برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی باید در طول سال تداوم پیدا کند.
وی با اشاره به مهجوریت قرآن کریم، تاکید کرد: نیاز است تا مسائل قرآنی بیش از گذشته پرداخته شود و رسانه نیز در این حوزه آمادگی تولید برنامه‌ها و پرداختن به این مباحث را دارا است.
مدیرکل صداوسیمای استان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان یک برنامه به نام «ماه نشان» ویژه افطار و برنامه «دعوت» ویژه سحر از شبکه‌هامون پخش می‌شد، خاطر نشان کرد: در رادیو نیز دو برنامه ویژه افطار و سحر پخش شده است، در این برنامه‌ها که فرصت بسیار خوبی برای همدلی بیشتر در مباحث مذهبی و اعتقادی است بخش‌های مختلفی از جمله بیان احکام و سخنرانی‌ها با بهره‌گیری از علمای شیعه و اهل سنت روی آنتن رفت.
 همچنین افزود: تهیه‌کننده برنامه‌های سحر و افطار با تلاش و پیگیری توانست تعامل خوبی با دستگاه‌ها و خیران ایجاد کند و در ماه مبارک رمضان در قالب مسابقات قرآنی و غیره فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شد که بالاترین آن اهدای کمک هزینه کربلای معلی بود، به نظر من کمک هزینه سفر کربلا برای برندگان این هدیه بسیار زیبا و دلچسبی خواهد بود، چرا که مصداق عینی دعوت شدن به عتبات عالیات است.

تصاویر

امتیاز شما