امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

از مشکلات پوستی کودکان نترسید

مشاهده ۳۸۰
۱۳۹۹/۰۳/۱۲- ۱۰:۴۸

برنامه «سیمای خانواده» امروز دوشنبه 12 خرداد، میزبان دکتر الهام بهرنگی، متخصص پوست می‎شود تا با او درباره بیماری اگزما در کودکان صحبت کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه که ساعت 25 : 11، پخش می‌شود، خانم دکتر بهرنگی درباره اینکه چه کودکانی بیشتر در معرض اگزما هستند؟ نشانه‌ها و علائم اگزما در نوزادان و کودکان، اگزما چقدر طول می‌کشد؟ و آیا می‌توان از اگزما در کودکان پیشگیری کرد؟ به خانواده‌ها مشاوره می‎دهد.
در ادامه این برنامه که با اجرای عباس طاهریان تقدیم بینندگان می‌شود، مهدی مقامی، کارشناس استعدادیابی، معرفی بازی و راه‎های شناخت استعداد کودکان حضور دارد و نکاتی را در زمینه تخصصی خویش بیان می‌کند. محمدرضا معتمد، متخصص مغز و اعصاب و مدیر انجمن ام اس ایران و سید محمد شمس‎الدین، کارشناس بازار بورس، از دیگر مهمان‌های امروز «سیمای خانواده» هستند که درباره موضوعات مربوط به ام اس و بازار بورس با بینندگان صحبت می‌کنند.
برنامه «سیمای خانواده» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه‎کنندگی علی‎اصغر صدیقی و اجرای هرمز شجاعی مهر، عباس طاهریان، فرشته ایزدی، ساجده سلیمانی، محمدرضا حسینیان و نعیمه خزایی هر روز بجز جمعه‌ها، ساعت 30 : 11 به‎صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.

امتیاز شما