امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شبکه آفتاب به مناسبت 14 و 15 خرداد

مشاهده ۵۲۴
۱۳۹۹/۰۳/۱۲- ۱۵:۳۰

شبکه آفتاب ویژه برنامه‌های مختلفی به مناسبت گرامیداشت سی‎ویکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد برای مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«سوگ آفتاب» به‎مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره)، 13 خرداد ساعت 21، به تهیه‌کنندگی ابراهیم مرادی و 14 خرداد ساعت 16 و 21، به تهیه‌کنندگی آقای روح‌الله ذوالفقاری، از سیمای شبکه آفتاب و همچنین شبکه شما تقدیم نگاه گرم بینندگان می‌شود. این ویژه برنامه با موضوع گرامیداشت سی‎ویکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و با رویکرد تبیین سیره سیاسی و عرفانی حضرت امام تهیه می‌شود. از جمله آیتم‌های آن می‌توان به کارشناسی، وله، معرفی کتاب، گزارش، کلام بزرگان، شاعر، مهمان برنامه و تصاویر دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی از محل بیت قدیمی حضرت امام خمینی(ره) در شهر خمین اشاره کرد. در این برنامه‌ها سعی می‌شود از کلام حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) درباره قیام خونین ۱۵ خرداد نیز گزیده‌هایی پخش شود. همچنین در این دو روز ارتباط‌های متعددی با شبکه‌های ملی و استانی برقرار می‎شود.

شبکه رادیویی آفتاب نیز با تولید و پخش ویژه برنامه رادیویی«در سوگ آفتاب» به‌صورت زنده و مستقیم، همراه با شنوندگان رادیو استانی به سوگ می‌نشیند. این برنامه 14 خرداد ساعت 10 صبح، به تهیه‌کنندگی علیرضا یعقوبی با موضوع سبک زندگی امام خمینی(ره) روی آنتن می‌رود. کارشناسی، معرفی کتاب، بسته‌های صوتی مناسب و ارتباط با گزارشگران مستقر در شهرستان‌های خمین، قم و تهران(به خصوص انعکاس مراسم گرامیداشت در بیت قدیمی حضرت امام در شهرستان خمین) و ... از بخش‌های برنامه است. 

معاونت خبر مرکزی نیز با تولید و پخش گزارش‌های مختلف با موضوع  زندگی و ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد، گزارش با موضوع قیام 15 خرداد در روز 15 خرداد، گزارش از شهیدان 15 خرداد (تهیه شده در دفتر خبری شهرستان تفرش)، پوشش اخبار 14 و 15 خرداد در شهر اراک و سایر شهرستان‌های استان و ... با مخاطبان همراه می‌شود.

 

 

 

امتیاز شما