امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های شبکه قزوین برای سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد

مشاهده ۴۰۷
۱۳۹۹/۰۳/۱۲- ۱۷:۱۰

هم‌زمان با سی‎ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15خرداد، شبکه قزوین ویژه برنامه‌های متنوعی را برای پخش از شبکه‌ استانی در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «نسل آفتاب» به مدت 60 دقیقه ساعت21 با مخاطبان همراه می‎شود. این برنامه سه‎شنبه 13 خرداد، با حضور حجت‌الاسلام تلخابی درباره درس‌هایی از زندگی مذهبی، سیاسی و اجتماعی امام امت، تاریخ‌نگاری و تاریخ‌شناسی مبارزاتی حضرت روح‌الله، سیره و سبک زندگی امام، رفتار ایشان با خانواده و کودکان و نقش امام راحل در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل‌گیری مبارزات انقلابی گفت‌وگو می‌کند. همچنین این برنامه چهارشنبه شب نیز با حضور آیت‌الله اسلامی‌، به مسائلی همچون قیام 15خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تاثیر این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها می‌پردازد.

برنامه رادیویی «امام دل‌ها» و «قیام جاویدان» 14 و 15 خرداد به مدت 75 دقیقه، با محور بررسی شخصیت سیاسی و مذهبی امام خمینی(ره) و همچنین ارتباط عمیق بین ایشان و مردم و نگاه به نیمه خرداد به عنوان نقطه عطف در پیروزی انقلاب اسلامی روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه‌های روتین«تا آسمان»، «رنگ زندگی»، «زندگی سلام»، «کلبه مهر» و «در مسیر بندگی» به این مناسبت‌ها می‌پردازند.

امتیاز شما