امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شبکه استانی دنا در سوگ روح الله

مشاهده ۵۶۲
۱۳۹۹/۰۳/۱۳- ۱۰:۴۶

به مناسبت سی‎ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، تمام برنامه‌های خود را به اهمیت این رویداد بزرگ اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا، روزهای 14 و 15 خرداد، در برنامه «آرام جان» به واکاوی زندگانی حضرت امام خمینی(ره) و تاثیر آن در بیداری ملل جهان، زندگی ساده و بی آلایش امام(ره) سابقه مبارزاتی ایشان، انعکاس رسانه‌ای مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، نقش امام راحل در الگوگیری مردم دیگر کشورها و شکل‌گیری مبارزات انقلابی می‎پردازد و مستند گزارشی‎ای را از زندگانی مقدس امام (ره) روی آنتن می‌برد.
برنامه «میزگرد» از ویژه برنامه‌های 15 خرداد است که در آن بزرگان و شخصیت مهم کشور و جهان درباره فلسفه قیام 15 خرداد سال 42، علت اعلام عزای عمومی‌ این روز از جانب امام خمینی(ره) و تاثیرات این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها صحبت می‌کنند.
برنامه‌های ترکیبی، گفت‌وگومحور، صبحگاهی، شبانگاهی و کودک و نوجوان سیمای دنا نیز به این دو مناسبت اختصاص می‎یابد.
رادیو دنا نیز در برنامه «سوگ سرو» در 14 خرداد، تمام برنامه‌های خود را به سیره و زندگی امام (ره)  اختصاص می‎دهد. ارتباط با شهرستان‌های اراک، خمین، قم، انعکاس مراسم عزاداری هم استانی در سوگ حضرت امام(ره)، گزارش و مصاحبه، اصناف و بازاریان، جوانان و تحصیلکرده‌ها، علما و اندیشمندان، عشایر و روستاییان مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های رادیو دنا به این مناسبت تاریخی است.
طراحی صفحه وب سایت مرکز، تولید اینفوگرافیک، فتوکلیپ و عکس نوشته برای انتشار در فضای مجازی، پخش برنامه‌های تامینی، نمایش‎های رادیویی، ویژه برنامه‌های تلویزیونی، میان برنامه‌های جذاب، سرود و نماهنگ‎های انقلابی، پخش فیلم و سریال‎های متناسب با شخصیت حضرت امام(ره} از فعالیت‎های دیگر شبکه‌استانی دنا در ایام ارتحال است.
پوشش خبری مراسم عزاداری مردم استان، ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری، آماده‎سازی تیم‎های خبری در شهرستان‌ها و مرکز استان مصاحبه با اقوام مختلف استان در خصوص شخصیت ملکوتی و بارز حضرت امام (ره)  از برنامه‌های واحد خبر شبکه دنا در ایام ارتحال حضرت امام (ره) به‎شمار می‎آید.
معاونت فضای مجازی این مرکز نیز به مناسبت سی‎ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی‌با تولید پوستر، اینفوگرافیک، عکس نوشت، ویدئوگرافی، برگزاری عکس واره مردمی، جریان سازی در شبکه‌های اجتماعی، معرفی برنامه‌های رادیو و تلویزیون در بستر فضای مجازی و بارگذاری محتواهای تولید شده در وب سایت مرکز و پیام‎رسانی به مناسبت سی‎ویکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی‌با مخاطبانش همراه می‎شود.

امتیاز شما