امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

رادیو گفت‌وگو در سوگ پیر جماران

مشاهده ۱۴۹
۱۳۹۹/۰۳/۱۳- ۱۲:۲۱

رادیو گفت‎ و گو ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و همچنین قیام 15 خرداد به روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» به بررسی ویژگی‌های شخصیتی و مرور اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره)، بررسی ابعاد فرهنگی اندیشه و سیره امام خمینی(ره)، مدیریت بحران‌ها پس از انقلاب اسلامی‌باتلاش امام خمینی، تاثیر افکار امام خمینی(ره) در استکبارستیزی و اندیشه ایشان درخصوص علم آموزی و کسب تخصص جوانان می‌پردازد. در ویژه برنامه «تا همیشه با امام» بخش‌هایی از وصیت‌نامه امام با هدف مقابله با تحریف اندیشه‌های ایشان تحلیل و ارزیابی می‌شود.

حکمرانی مطلوب از شاخصه‌های اول در نظام اسلامی است که در برنامه «رهنما» با نگاهی به مشخصه‌های حکمرانی مطلوب در نگاه امام خمینی(ره)، این مهم به اطلاع مخاطبان می‌رسد.

برنامه «گفت‌وگوی اقتصادی» با رویکردی متفاوت، به عدالت اقتصادی در اندیشه امام خمینی(ره) می‌پردازد تا الگویی متناسب با جامعه امروز برای مخاطبان ایجاد کند.

همچنین باتوجه به اهمیت زن و خانواده در نگاه بنیان‌گذار انقلاب، برنامه «گفت‌وگوی اجتماعی» در روز رحلت امام خمینی(ره)، به بحث زنان و خانواده در اندیشه ایشان اختصاص دارد.

برنامه «گفت‌وگوی سیاسی» نیز با موضوع چشم انداز فراروی انقلاب اسلامی در چارچوب نظام فکری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ از رادیو گفت‌وگو پخش می‌شود.

«امتداد نور» با موضوع امام خمینی(ره) و اندیشه‌های ایشان، «حدیث نور» با موضوع اندیشه‌های سیاسی امام(ره)، «صبح صادق»، «منشور»، «فرزند آفتاب»، «عروج » ویژه رحلت امام خمینی(ره)، «طلیعه بیداری» با رویکرد بررسی تاریخ تحلیلی 15 خرداد و زمینه‌های شکل‌‌گیری آن، «خروش آزادی» با موضوع بررسی ریشه‌های فرهنگی حماسه 15 خرداد و «حدیث نور» با محور اندیشه‌های سیاسی امام (ره) 14 و 15 خرداد، از دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو در این ایام است.

امتیاز شما