امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تکمیل پوشش دیجیتال استان زنجان نیازمند حمایت استانی است

مشاهده ۵۱۴
۱۳۹۹/۰۳/۱۸- ۱۳:۰۰

مدیرکل صداوسیمای زنجان در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: صدا‌وسیما با توجه به وظایف سنگینی که در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت برعهده دارد، نیازمند حمایت همه‌جانبه در تحقق اهداف خود است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، ضمن اشاره به ماموریت و حساسیت کار رسانه گفت: صدا‌وسیما با گستردگی و تنوع حوزه کاری،  وظایف سنگینی را در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عزیزمان برعهده دارد و نیازمند توجه و حمایت همه جانبه در تحقق اهداف خود است. وی افزود: همگان شاهدند که در بروز انواع بلایای طبیعی و مشکلاتی مانند شیوع کرونا، جامعیت اصلی خبر و مرجع رسمی اعلام آمار و اطلاعیه‌های مبادی ذیربط صداوسیماست و در طول مبارزه با بیماری کووید 19، کارکنان رسانه ملی در وضعیت آماده باش کامل، پا به پای نظام تامین سلامت کشور فعالیت کرده‌اند. لطیفی در ادامه به مشکلات پیش‌روی صداوسیما به‌خصوص در حوزه اعتبارات و تجهیزات اشاره کرد و افزود: رسانه استانی در حال حاضر با مشکل تامین اعتبارات و بودجه به‌منظور تامین تجهیزات حرفه‌ای مواجه بوده و این مشکلات قطعاً در روند کاری سازمان تاثیرات سوئی خواهد داشت. وی با تاکید بر اهمیت تکمیل پوشش دیجیتال استان اظهار داشت: هم اکنون 96 درصد استان تحت پوشش امواج دیجیتال هستند و تلاش داریم تا در صورت حمایت استانی، باقیمانده مناطق را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، هم با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های صداوسیمای مرکز زنجان گفت: رسانه استانی باوجود مشکلات متعدد در حوزه‌های مختلف، بسیار خوب عمل کرده‌است. دکتر میرزایی به بودجه و اعتبارات استانی مربوط به فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: بودجه و اعتبارات در نظر گرفته شده برای مباحث فرهنگی محدود بوده و تلاش داریم تا دست صداوسیما را در این مسیر بگیریم و یاریگر رسانه استانی در عمل به وظایف خطیر خود باشیم. 

گفتنی است در ادامه جلسه راهکارهای قانونی برای تحقق و افزایش بودجه و اعتبارات استانی صداوسیما بررسی شد.

امتیاز شما