امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌ریزی برای هم‌افزایی رسانه استانی و دانشگاه

مشاهده ۴۷۴
۱۳۹۹/۰۳/۲۰- ۲۱:۵۰

مدیرکل و معاونان صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رؤسای دانشگاه یاسوج، بر هم‌افزایی و تعامل بیشتر رسانه و دانشگاه تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، قرار گرفتن دانشگاه یاسوج جزء ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا را توفیق و افتخاری بزرگ برای استان و کشور دانست و گفت: این موفقیت برای دانشگاه جوانی چون دانشگاه یاسوج و قرار گرفتن آن در کنار دانشگاه‌های مطرح و بزرگ کشور، نشان از تلاش و گام بلند کیفی استادان و مدیران این دانشگاه است. رئوف با بیان اینکه توسعه علمی‌، بستر توسعه استان است، یادآور شد: این موفقیت در دوسال پی در پی نویدبخش آینده‌ای روشن، فراروی استان کهگیلویه وبویر احمد است. وی از آمادگی شبکه استانی دنا برای تعامل بیشتر با دانشگاه یاسوج و استفاده از ظرفیت های این دانشگاه برای توسعه استان خبر داد.

در این دیدار رئیس دانشگاه یاسوج هم با تشکر از قدردانی اهالی رسانه ملی گفت: برنامه‌ ریزی برای ارتقاء جایگاه جهانی دانشگاه یاسوج ادامه دارد.
احمد عریان، اهداف دانشگاه یاسوج را رفع محرومیت و توسعه همه جانبه استان دانست و گفت: همه مدیران استانی در مقابل تحقق این آرمان مسئولیت دارند و بی شک دانشگاه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه ملی می‌تواند این اهداف را عملی کند. وی با قدردانی از تعامل رسانه ملی با دانشگاه یاسوج، خواستار برنامه ریزی برای هم افزایی بیشتر رسانه و دانشگاه شد.
در این دیدار معاونان دانشگاه و صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، دیدگاه و راهکارهای خود برای هم‌افزایی بیشتر رسانه و دانشگاه را تبیین کردند.

تصاویر

امتیاز شما