امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

محیط زیست کودکان با رنگین کمان زیباتر می‌شود

مشاهده ۱۰۱۰
۱۳۹۹/۰۳/۲۱- ۱۰:۱۸

برنامه «رنگین کمان» کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج در هفته محیط زیست با محور احترام به طبیعت و آموزش حفظ محیط زیست به کودکان، روی آنتن شبکه پنج سیما می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های این هفته «رنگین کمان» چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ( 21 تا 23 خرداد ماه) ساعت 15:15 با محور حفاظت از محیط زیست تولید می‌شود. موضوعات و میان برنامه‌های محیط زیستی با موضوع آموزش به کودکان در قالب و فرم‎های جذاب تصویری ارائه می‌شود؛ همچنین در این برنامه با ایجاد پرسش و پاسخ پیامکی به‎همت مجری برنامه که همراه با اهدای جوایزی می‎شود، سعی بر تعامل با کودکان و بینندگان دارد. احترام به طبیعت، حفظ محیط زیست، افزایش آگاهی کودکان در حوزه موضوعات محیط زیستی به‎صورت عینی و عملی و... از اهداف این برنامه در این هفته است.
برنامه «رنگین کمان» به تهیه‎کنندگی پیمان نوراسماعیلی یکی از برنامه‌های پرسابقه شبکه پنج سیما است که با حضور خاله قاصدک (مریم وطن‎پور)، دایی (داوود منفرد) و عروسک دوست داشتنی و جذاب چی تولید می‌شود و با فروکش کردن شیوع بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی، کودکان نیز در استودیو برنامه حضور پیدا می‌کنند.
برنامه «رنگین کمان» روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 15:15 به‎صورت زنده به مدت 50 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‎شود و تکرار آن سه روز اول هفته آینده (24 تا 26 خرداد ماه) است.

امتیاز شما