امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

انعکاس پژوهش‌های دانشگاهی در رسانه استانی قم

مشاهده ۶۱۶
۱۳۹۹/۰۳/۲۱- ۱۶:۴۹

در دیدار رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران با مدیرکل صداوسیمای مرکز قم بر انعکاس بیشتر برنامه‌های آموزش و پژوهش محور این دانشگاه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علیرضا محمدرضایی رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران به همراه معاونان در نشستی با مدیرکل صداوسیمای مرکز قم، بر ضرورت پوشش رسانه‌ای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی این پردیس تاکید کرد.

در این دیدار دکتر محمدرضایی با اشاره به نزدیکی پنجاهمین سالگرد تاسیس پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم تاکید کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پژوهش‌محور این پردیس به عنوان قطب آموزشی ـ دانشگاهی قم با رده بالای علمی در رسانه استانی معرفی شود.

وی در ادامه با تاکید بر ظرفیت علمی و محتوایی پردیس فارابی آمادگی این مجموعه را برای طراحی و تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با محور دانشگاه و دانشجو با همکاری صداوسیمای مرکز قم اعلام کرد.

حجت‎الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیمای مرکز قم نیز در این دیدار از طرح تولید برنامه‌های دانشجویی حمایت کرد و خواستار اجرایی شدن این طرح با حمایت هر دو نهاد شد.

پردیس فارابی دانشگاه تهران از سال 1349 هجری شمسی به عنوان  اولین واحد دانشگاهی قم و با نام مدرسه عالی امور اداری و قضایی قم  تاسیس شد و هم‎اکنون دارای 4 دانشکده حقوق، مدیریت و حسابداری، مهندسی و الهیات است که در آن بیش از پنج هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند.

تصاویر

امتیاز شما