امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

شبکه اشراق میزبان کلاس اولی‌ها در جشن الفبا

مشاهده ۵۵۲
۱۳۹۹/۰۳/۲۲- ۱۷:۲۶

جشن فارغ التحصیلی کلاس اولی‌ها موسوم به جشن الفبا، با حضور مدیران کل صداوسیما و آموزش و پرورش استان در محل فرهنگسرای سهروردی زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جشن الفبا که همه ساله برای دانش‌آموزان کلاس اولی در سراسر مدارس برگزار می‌شود، با توجه به شیوع بیماری کووید 19، امسال با رعایت شیوه‎نامه‌های بهداشتی، با مشارکت رسانه استانی برگزار شد.

این جشن برای نخستین بار به صورت متمرکز و استانی برگزار شد، به طوری که در برگزاری این جشن نواحی و مناطق چهارده‌گانه آموزش و پرورش استان زنجان با همکاری و مشارکت صداوسیما نقش‌آفرینی کردند.

با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و به‎منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا،  این جشن طبق تمهیدات صورت گرفته به صورت تلویزیونی برگزار و از شبکه استانی اشراق پخش شد.

جشن الفبا با حضور مجریان و هنرمندان شبکه استانی به لحاظ ظاهری و محتوایی جنبه کاملا آموزشی و تربیتی داشت و با هدف کسب مهارت‎های خواندن و نوشتن و افزایش شور و نشاط نوباوگان کلاس اولی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در خلال این برنامه با اشاره به تعطیلی کلاس‎های حضوری مدارس مناطق 14 گانه استان در ماه‌های گذشته از برنامه‌ها و کلاس‎های تلویزیونی رسانه ملی که مانع تعطیلی آموزش شد صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

امتیاز شما