امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

تهران ورزشی در رادیو تهران

مشاهده ۲۷۴
۱۳۹۹/۰۳/۲۶- ۰۹:۵۳

برنامه‌های تهران ورزشی و تهران من،امروز دوشنبه ۲۶ خرداد به طور زنده از پخش زنده اینستاگرام رادیو تهران قابل مشاهده خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "تهران ورزشی" با ارائه آخرین اخبار و رویدادهای ورزشی ایران و جهان، بیان و بررسی تیتر روزنامه‌های ورزشی و گفت‌وگو با مسئولان و ورزشکاران و طنز ورزشی و«تهران من» با ارائه آخرین خبرهای روز کشور، گفت‌وگو با مسئولان دولتی، طنز و سرگرمی، تازه‌های فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و دلایل و راه‌های پیشگیری از آن و موضوعات روز تقدیم مخاطبان رادیو تهران می‌شوند.

شنوندگان رادیو تهران برای ارتباط با "تهران ورزشی و تهران من" و شرکت در مباحث این برنامه‌ها می توانند با شماره تلفن‌های۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵تماس بگیرند، به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ پیامک بزنند وکاربران فضای مجازی هم می توانند به طور زنده از صفحه اینستاگرام رادیو تهران به شناسه کاربری tehraan۳۶۰ این برنامه را تماشا کنند.
همچنین مخاطبان این برنامه از طریق موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز، پخش زنده سایت رادیو تهران و اپلیکیشن ایرانصدا شنونده این برنامه خواهند بود.
شایان ذکر است، تهران ورزشی به تهیه کنندگی‌هادی نه برادر و کارشناسی محمد میر از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه بر روی آنتن می رود و برنامه تهران من هم به تهیه کنندگی امیر بنی‌هاشمی و گویندگی آوید بزرگی از ساعت ۱۸ به مدت ۱۲۰ دقیقه تقدیم حضور علاقمندان می‌شود.

امتیاز شما