امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جشنواره سینمایی تلویزیون از راه رسید
جشنواره سینمایی تلویزیون از راه رسید

پخش بیش از 370 فیلم سینمایی از شبکه‌های تلویزیون

مشاهده ۴۷۵
۱۳۹۹/۰۳/۲۷- ۱۰:۰۰
تعداد بازدید:475

فصل تابستان با آمدنش، بازار فیلم و سریال‎های تلویزیونی را داغ می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تلویزیون، تابستان امسال منتخبی از فیلم‎های سینمای ایران و جهان را برای بینندگان خود از شبکه‌های مختلف روی آنتن می‌برد.
تلویزیون تابستان امسال در جدول پخش جشنواره سینمایی خود با بیش از 370 فیلم سینمایی از سینمای ایران و جهان، مهمان خانه‌های مخاطبان همیشگی خود می‎شود.
شبکه چهار سیما که پخش فیلم‎هایش تخصصی‎تر و همراه با نقد و بررسی است در جدول پخش ساعت 10:30 با عنوان «فیلم خانه» هر روز بهترین‌های سینمای ایران و جهان را به همراه تحلیل از زبان کارشناسان و منتقدان سینما پخش می‌کند.
«سامورایی» و «جزیره شاتر» از جمله فیلم‎های شاخص شبکه چهار است. شبکه پنج سیما هم در ساعت 1 بامداد شب های تابستان، فیلم های «مکانیک 2»، «دستیار»، «جومانجی»، «من باراد»، «سه همدست» و ... را برای علاقه مندان فیلم های سینمایی پخش می‌کند.
شبکه کودک برای مخاطبان خاص خود در ساعت 14 روزهای گرم تابستانی، فیلم‎ها و انیمیشن‌های جذاب و دیدنی را تدارک دیده است.
مخاطبان شبکه کودک همراه با خانواده‌هایشان می‎توانند آخر هفته‌های طلایی به تماشای فیلم‎های جذاب بنشینند.
شبکه امید هم که مخصوص رده سنی نوجوان است از نیمه تیر هر روز در ساعت 9، با پخش فیلم‎های پویانمایی مهیج، اوقات دلنشینی را برای نوجوان رقم می‎زند.
«مرد عنکبوتی»، «تیتو و پرندگان»، «بتمن علیه لاک‎پشت‎های نینجا» و «دنیای مارنی» از جمله فیلم‎های آنتن شبکه امید در تابستان داغ امسال به شمار می‎آیند.

امتیاز شما