امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

چهارمحال و بختیاری عزادار امام جعفر صادق(ع)

مشاهده ۵۹۰
۱۳۹۹/۰۳/۲۷- ۱۱:۵۵

صداوسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با ویژه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی «عقیق» به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) با مردم عزادار استان همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ویژه برنامه «عقیق» از تولیدات شبکه استانی سیمای جهان‎بین به بررسی زندگی، ابعاد شخصیتی و بیان فضایل مؤسس مکتب جعفری پرداخته می‌شود. این برنامه با بخش‎های مداحی و نوحه‎سرایی، کارشناسی، حدیث، گفتار متن، دلنوشته، شعرخوانی و مرثیه‌سرایی شاعران و مداحان هم استانی روی آنتن می‌رود. این برنامه سه‎شنبه هم‎زمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) به تهیه‌کنندگی و کارگردانی صالح جلیلی و اجرای جمال خدابخشی از ساعت 21 به مدت 45 دقیقه از سیمای جهان‎بین پخش می‌شود. ویژه برنامه رادیویی «عقیق» هم شنوندگان را با آموزه‌های دینی و اخلاقی از دیدگاه امام جعفر صادق(ع) و مذهب شیعه و همچنین نقش ولایت مداری در تحکیم پایه‌های حکومت اسلامی‌بیشتر آشنا می‌کند. گفتار موضوعی، گزارش های مردمی، حکایت های آموزنده، شعرخوانی شعرای هم استانی، تلفن و پیامک های مخاطبان، مباحث کارشناسی، معرفی کتاب با موضوع مذهب شیعه و تأثیر دوران امامت امام جعفر صادق(ع) بر حکومت اسلامی‌، بخش‎های این برنامه را تشکیل می‎دهند که به تهیه کنندگی کبری حیدری و گویندگی زهرا خنکداری، چهارشنبه هم‎زمان با روز شهادت امام صادق(ع) از ساعت 10 به مدت 120 دقیقه از رادیو جهان‎بین پخش می‌شود.
معاونت خبر صداوسیمای استان هم با تولید و پخش 35 دقیقه برنامه خبری شامل گزارش‎های ارسالی به تهران، پخش محلی رادیویی و تلویزیونی و خبر مکتوب و همچنین انتشار محتوای تولیدی در سایت و کانال خبرگزاری صداوسیما و پیام‎رسان‌های مختلف به پوشش مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در استان می‌پردازد.
تولید پوستر و بارگذاری محتوای تولیدی در پیام رسان، شبکه‌های اجتماعی، وب سایت و اپلیکیشن جهان‎بین همراه هم از اقدامات درنظر گرفته شده معاونت فضای مجازی مرکز به مناسبت شهادت امام جعفرصادق(ع) است.

تصاویر

امتیاز شما