امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بیانیه گام دوم انقلاب در پرسپکتیو رادیو برون‎مرزی تبریز

مشاهده ۷۵۲
۱۳۹۹/۰۳/۳۱- ۱۴:۰۱

«پرسپکتیو» عنوان برنامه‎ای است با محور، بررسی بیانیه گام دوم انقلاب که رادیو برون‎مرزی تبریز برای مخاطبان آذری زبان خود در حوزه قفقاز و جمهوری آذربایجان تهیه و پخش می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نسرین میلانی‎زاده تهیه‎کننده این برنامه با دعوت از کارشناسان مربوطه تفاوت‎های ماهیتی انقلاب‌های جهانی با انقلاب اسلامی ایران را تشریح و سعی می‌کند مخاطبان خود را هر چه بیشتر با محتوا و مفاهیم موجود در بیانیه گام دوم انقلاب را آشنا سازد.

بیانیه گام دوم انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پرشکوه ملت ایران، به‎همت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب صادر شده و در آن راهکارهای لازم برای استمرار راه انقلاب و تبیین دستاوردهای چهل سال گذشته بیان می‌شود.
مقام معظم رهبری در این بیانیه با هدف "جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی‌ بزرگ توصیه‌هایی ارائه و جوانان را خطاب ویژه قرار داده و به توضیح و روشن کردن مسئلهٔ برداشتن «گام دوم» به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد.  

در «پرسپکتیو» نسرین میلانی‎زاده تهیه‌کننده و نویسنده، اکرم رضایی گوینده و مترجم، حسن صادقی، محمدرضا رحیمی صدابردار و حجت‎الاسلام‎والمسلمین محمدحسین نوین کارشناس است.

این برنامه هر چهارشنبه و جمعه از ساعت 20:10 به مدت 20 دقیقه روی آنتن می‎رود.     

تصاویر

امتیاز شما