امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌ریزی ویژه صدا‌وسیمای فارس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

مشاهده ۶۴۳
۱۳۹۹/۰۴/۰۱- ۱۱:۰۱

مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز فارس از تدارک گسترده صدا‌وسیمای این مرکز برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سهرابی با بیان این­که حفظ فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و انتقال دقیق و درست در قالب روایت صادقانه، وظیفه همگان به ویژه سازمان‌­های رسانه‌­ای است، افزود: صدا‌وسیمای مرکز فارس برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برنامه‌­ریزی مطلوبی انجام داده است. 
مدیرکل صدا‌وسیمای مرکز فارس، از اختصاص یک برنامه شبانه در هفته، با موضوع دفاع مقدس خبر داد و افزود: در این برنامه متناسب با نام‌گذاری هفتگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان، سپاه فجر استان، بسیج، ارتش، نیروهای انتظامی، بنیاد شهید و بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی، جانفشانی دلاور‌مردان استان فارس در دفاع از کیان اسلامی روایت می­‌شود.
وی همچنین به اتمام مستند سینمایی«عبدالله» با محور روایت زندگی سردار سرافراز حاج عبدالله اسکندری و تولید بیش از 30 مستند دیگر از شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافعان حرم در مرکز نیز اشاره کرد.
سهرابی تصریح کرد: بازپخش مستند «روایت فتح» در کنار تولیدات استانی، پخش فیلم و سریال­‌های مناسب با دفاع مقدس، تولید ویژه برنامه‎های گفت‌وگو محور با همین موضوع در تلویزیون، رادیو، خبر و فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل صدا‌وسیمای فارس در ادامه از موظف شدن واحد خبر مرکز برای تولید و پخش گزارش با موضوع ایثارگران در پنج­شنبه‌های هر هفته خبر داد و گفت: رادیو فارس نیز با تولید و پخش برنامه­‌های ویژه دفاع مقدس در قالب نمایش، گفت‌وگو، گزارش و میان برنامه‌های کوتاه و تامین برنامه‌های مناسب تا پایان سال، این ایام را گرامی می‌­دارد.
وی تاکید کرد: رسانه ابزار بسیار مناسبی برای پاسداشت و انتقال ارزش‌­های دفاع مقدس است. فضای مجازی صدا‌وسیمای فارس نیز علاوه بر باز انتشار برنامه‌های تولیدی رادیو و تلویزیون، در قالب‌­های عکس نوشت، فیلم نوشت، پوشه، کلیپ و ... وظیفه خود را در این زمینه انجام می‌دهد.
سهرابی با اعلام این­که برای ادای دین به جامعه بزرگ ایثارگری کشور از هیچ اقدامی‌کوتاهی نمی­‌کنیم، گفت: برنامه‎سازان موظف شدند در برنامه‌های خود به تولید آیتم‌­های مناسب با موضوع دفاع مقدس بپردازند و به همکاران سفارش شده است این روال را تا پایان سال برنامه‎ریزی کنند.
مدیرکل مرکز فارس در پایان با قدردانی از خانواده‌های معزز شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، جانبازان و ایثارگران، از آحاد مخاطبان رسانه­ استانی خواست برای پربار شدن برنامه­‌ها، تعامل و همکاری خود با صدا‌وسیما را با ارسال تولیدات مخاطب‌محور خود در قالب‌­های مختلف افزایش دهند.

تصاویر

امتیاز شما