امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

توجه ویژه شبکه قزوین به موضوع ورزش

مشاهده ۳۲۱
۱۳۹۹/۰۴/۰۲- ۰۹:۴۷

صدا‌وسیمای مرکز قزوین همگام با جامعه ورزشی استان، در انعکاس مطلوب وقایع مهم جامعه ورزشی گام برمی‌دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فعالیت‌های ورزشی یکی از راه‌های موثر برای حفظ سلامتی، عافیت و تندرستی است و با توجه به توصیه متخصصین امر ، ورزش کردن باعث کاهش استرس و فشارهای روانی خواهد بود که مردم در پیچ و تاب زندگی روزمره خود درگیر آن هستند. به همین دلیل صدا‌وسیمای مرکز قزوین از این امر غفلت نکرده و همگام با جامعه ورزشی استان در انعکاس مطلوب وقایع مهم جامعه ورزشی گام برمی دارد. شبکه قزوین با پخش برنامه‌های پرمحتوا، فضای پرتحرک و بانشاطی را برای مردم ، به ویژه جوانان استان قزوین به ارمغان می‌آورد.
ویژه برنامه«نشاط» روزهای جمعه ساعت 21:15 به مدت 75 دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود. نظرسنجی مصاحبه با پیشکسوتان ورزش استان، معرفی داوران قزوینی مطرح در سطح کشور، همراه با ورزشکاران استان قزوین در بازدید از مناطق دیدنی قزوین، پرداختن به قهرمانان ورزشی استان قزوین و پزشکی ورزشی با حضور متخصصین علم تغذیه و ورزش از آیتم‌های برنامه است.
رادیو قزوین هم با برنامه«تیک تاک» در بخشی به نام «میز ورزش» هرروز ساعت 17، به بررسی رویدادهای ورزشی و انعکاس فعالیت هیئت‌های مختلف ورزشی استان می‌پردازد. همچنین اختصاص بخشی از برنامه صبحگاهی «زندگی سلام» به موضوع ورزش، معرفی قهرمانان ورزشی، گزارش مردمی و معرفی هیئت‌های ورزشی استان، از دیگر برنامه‌های معاونت صدای مرکز قزوین در این حوزه است.
معاونت خبر مرکز قزوین هم روزانه با اختصاص یک بخش خبری «ساعت 20» به بررسی رویدادهای ورزشی استان می‌پردازد و در بخش های ساعت 10 و 23 نیز اخبار ورزشی استان را پوشش می‌دهد. بخش خبری رادیو در ساعات 11 و 17 و پرداختن به موضوع ورزش استان در چهار بخش 100 ثانیه‌ای خبر رادیو، از دیگر برنامه‌های شبکه قزوین با محور ورزش است.

امتیاز شما