امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بدون انقضا با دهه کرامت

مشاهده ۴۸۷
۱۳۹۹/۰۴/۰۳- ۰۸:۱۷

شبکه رادیویی گفت‌وگو برای بزرگداشت دهه کرامت و گرامیداشت مفاهیم انسانی متجلی در این دهه خجسته، با ویژه برنامه«بدون انقضا» مهمان مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دهه اول ماه ذی‌العقده، دهه کرامت است که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به پایان می‌رسد. پرداختن به زوایای پیدا و پنهان زندگی با عظمت آن دو بزرگوار از آن جهت حائز اهمیت است که بشر امروز در باتلاق پستی و فرومایگی اسیر شده و به دور از شرافت و کرامت انسانی در ذلت دست و پا می‌زند، در این شرایط، نیاز به ارائه‌ی الگوهای عملیِ انسان‌های کامل و متعالی به شدت احساس می‌شود.

ویژه برنامه«بدون انقضا» با هدف بزرگداشت این دهه خجسته و گرامیداشت مفاهیم انسانی متجلی در هفته کرامت از رادیو گفت‌وگو روی آنتن می‌رود. بررسی سبک زندگی حضرت معصومه(س) و ارتباط و نقش حضرت امام رضا(ع) در سبک زندگی حضرت معصومه(س) از محورهای برنامه است. ایستادگی در برابر سیطره شیطان، فضای راستگویی، امانت‌داری، دوری از ستیزه جویی، دید و بازدید، نسبت انس با امام و انس با مردم، آفت آزردن و معیوب کردن شخصیت، آثار خشم‌گیری مردم با یکدیگر و توبه از خطاهای اجتماعی در این برنامه بررسی می‌شود. ولادت امام رضا(ع) و حضور ایشان در ایران و فضائل آن حضرت، توجه به زیارت این امام همام و برکات زیارت ایشان نیز از موضوعاتی است که در این ویژه برنامه به آنها پرداخته می‌شود.

ویژه برنامه«بدون انقضا» از سوم تا سیزدهم تیر هر روز ساعت 10 از رایو گفت‌وگو پخش می‌شود.

امتیاز شما