امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در هفته قوه قضائیه
در هفته قوه قضائیه

صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد همگام با دستگاه قضایی

مشاهده ۳۸۰
۱۳۹۹/۰۴/۰۳- ۱۳:۰۵
تعداد بازدید:380

صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد در هفته قوه قضائیه،1100 دقیقه به طور زنده فعالیت‌ها و عملکرد دادگستری استان را با حضور مسئولان و شخصیت‌های دستگاه قضایی به روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه استانی دنا باهدف تبیین و تحلیل زوایایی دستگاه قضایی،با تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، گزارش و برنامه‌های خبری و تولیدات فضای مجازی رویکرد برنامه‌های خود را به عملکرد دستگاه قضا اختصاص داده است.
سیمای دنا در برنامه‌های «گفت‌وگو»، «نگاه روز»،«شویل دنا»، و «خانواده» به مدت350 دقیقه با حضور مدیران و مسئولان دادگستری استان، به بررسی عملکرد دستگاه قضایی استان با هدف شنایی مردم با حقوق اولیه خود بمی‌پردازد.
رادیو دنا نیز به مدت850 برنامه‌های«پاسخ»،«میزگرد»،« مشاورشما»، «پیام استان»، «صبح دنا»«نگاه روز»،«گفتگو» و «شبانه» را با حضور مسئولان دادگستری استان روی آنتن می‌برد و به بررسی عملکرد دستگاه قضا در استان و طرح سئوالات و مشکلات مردمی و پاسخ به سئوالات قضایی مردم می‌پردازد.

معاونت خبر مرکز با تهیه گزارش‌های خبری، رادیویی و تلویزیونی در این هفته، پوشش خبری حضور مسئولان قضایی استان، انعکاس دیدار رئیس دادگستری استان با مدیران استانی و کشوری، پوشش خبری همایش‌ها و ملاقات عمومی مردمی را در دستور کار خود دارد.

 تولید اینفوگرافیک، فتوکلیپ و عکس نوشته برای انتشار در فضای مجازی، پخش برنامه‌های تامینی، نمایش‎های رادیویی، ویژه برنامه‌های تلویزیونی، میان برنامه‌های جذاب، از فعالیت‎های دیگر شبکه‌استانی دنا درهفته قوه قضائیه  است.

 

امتیاز شما