امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
برنامه «هالیوود کات» در هیسپان تی وی گزارش می دهد
برنامه «هالیوود کات» در هیسپان تی وی گزارش می دهد

ایران هراسی در دستورکار هالیوود

مشاهده ۳۲۵
۱۳۹۹/۰۴/۰۳- ۱۴:۵۶
تعداد بازدید:325

برنامه «هالیوود کات» (Hollywood Cut) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی که به پشت پرده و حقایق پنهانی فیلم های هالیوودی اختصاص دارد، در این قسمت به ایران هراسی در هالیوود خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، این برنامه به رویکرد خصمانه‌ هالیوود به بحث ایران هراسی اشاره خواهد داشت.

تمرکز اصلی این مباحث بر سریال های تلویزیونی ایران هراسانه خواهد بود.

در هر قسمت یکی از موضوعات مهم و جاری در روابط ایران و غرب پرداخته خواهد شد و با ارائه نمونه‌های غیر واقعی سریال به آن اشاره و بدین ترتیب تواقعیت تحریف شده به بیننده عرضه خواهد شد.

ایران و ترورهای دانشمندان هسته‌ای کشورمان، ایران و سرکوب و روابط ایران و آمریکا از جمله مواردی است که در این فیلم ها به آن پرداخته می‌شود.

در موارد متعددی بحث ترور دانشمندان هسته ای در سریال های آمریکایی بصورت جسته گریخته مورد اشاره قرار می‌گیرد، اما شاید بتوان برجسته ترین آنها را بخشی از فیلم Rosewater دانست. در این قسمت به طور خاص به فیلم Rosewater و مقایسه تحریفات این فیلم با حقایق اشاره خواهد شد. ماهیت واقعی بازداشت و سپس آزادی مازیار بهاری ، تحریف وقایع در کتاب وی و به تبع آن تحریف محتوای فیلم گلاب، فرآیند تولید فیلم، شکست آن در گیشه و نهایتا نشانه شناسی‌های فیلم مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

برنامه «هالیوود کات» محصول واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که به صورت زبان گردانی جمعه ساعت 14:30 و 20:30 روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و شنبه ساعت 5:30 بازپخش می‌شود.

امتیاز شما