امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت دهه کرامت در صدا‌سیمای آذربایجان شرقی

مشاهده ۳۷۴
۱۳۹۹/۰۴/۰۴- ۱۳:۳۳

صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی در دهه کرامت، مصادف با فرخنده میلاد حضرت معصومه(س) و حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع)، برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای سهند در برنامه‌های«سحرلر»، «محبت اجاغی»، «تبریزیم» و «گئجه لر» به صورت ویژه به موضوع ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارشان، آثار و برکات حضور این دو معصوم در کشور و کرامات ویژه آنان نسبت به مسلمین اقصی نقاط جهان می‌پردازد. در این برنامه‌ها با برقراری ارتباط با حرم مطهر حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) سعی می‌شود حال‌وهوای معنوی شهرهای مقدس قم و مشهد از طریق دوربین‌های تلویزیون به خانه‌های مخاطبان منتقل شود.

صدای استانی مرکز آذربایجان شرقی هم با تدارک ویژه برنامه‌های مختلف، دهه کرامت را گرامی می‌دارد. برنامه‌های «سحرلر»، «خانواده»، «دعوت»، «ترانه باران»، «صدای ورزش»، «جمعه گوروشی» و ...  به دهه کرامت می‌پردازد. ویژه برنامه «قیزیل ایوان»در روز ولادت امام رضا(ع) به مدت 120دقیقه، با آیتم‌های گزارش‌ مردمی، ترانه و ارتباط تلفنی زنده با حرم امام رضا(ع)‌ با شنوندگان همراه می‌شود. رادیو شهر مراغه هم با ویژه برنامه‌های«ریحانه»، «خورشید شرق»، «شمس‌الشموس»، «دخیل عشق» و «صلوات خاصه امام رضا» به این مناسبت می‌پردازد.

رادیو برون مرزی این مرکز هم با برنامه‌های «مشکات»، «سیزه سلام»، «اسلام غنچه لری»، «عائله» ، «ایلن سنه چای دئمیشم» «قیزیل سقاخانا » و ... دهه کرامت را جشن می‌گیرد. نگاهی به دهه کرامت و زندگی و شخصیت والای حضرت معصومه(س)، بررسی رابطه دختران با اعضای خانواده و نقش رحمت‌آفرین آنها در خانواده و در جامعه، پخش فرمایشات مقام معظم رهبری درباره زندگی و سیره حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، سیره رضوی و شرح زیارت جامعه کبیره و ... از بخش‌های برنامه است.

امتیاز شما