امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

حضور آلن دلون در شبکه نمایش

مشاهده ۴۴۸
۱۳۹۹/۰۴/۰۷- ۰۸:۲۱

در جدول پخش تابستانی این هفته شبکه نمایش، علاوه بر پخش فیلم‎های ویژه تابستان و ژانرهای منتخب علمی تخیلی، مرور آثار آلن دلون، پخش فیلم‎های جدید نیز گنجانده شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چهارشنبه هفته پیش رو، ۱۲ تیرماه و مصادف با سالروز جنایت آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران و سرنگونی آن است. شبکه نمایش برای گرامیداشت یاد و خاطره این روز، فیلم سینمایی «ابلیس» به کارگردانی احمدرضا درویش را در ساعت ۱۳ همین روز پخش می‌کند.
فیلم‎های ویژه تابستان شبکه نمایش به ترتیب «سه احمق»، «اسب رویاها»، «زندگی حقیر»، «مینوس»، «هتل هونوجی»، «دوست من خرس» و «ناخدا دندان خنجری» و« گنج لاماراما» هستند که از شنبه ۷تیرماه تا جمعه ۱۳ تیرماه ساعت ۱۵ پخش می‌شوند.
علاقه‎مندان به ژانر فیلم‌های سینمایی «علمی-تخیلی» نیز از شنبه ۷ تیر ماه تا جمعه ۱۳ تیر ساعت ۱۹ فیلم‎های «هوش مصنوعی»، «کریش۳»، «جاذبه»، «یاغی یک»، «صاعقه سیاه»، «فولاد خونین» و «تلقین» را در این نوبت پخش می‎بینند.
مرور آثار و فیلم‌های آلن دلون، هنرپیشه شهیر فرانسوی، در بخش صحنه‎گران از دیگر بخش‎های جدول پخش این هفته شبکه نمایش است. آلن دلون توانسته طی زندگی هنری خود صاحب جوایزی متعددی از جمله نخل طلا و جایزه سزار شود.
فیلم‎های «سامورایی»، «عقرب»، «دایره سرخ»، «اسلحه بزرگ»، «سه نفر برای کشتن»، «شوک» و «ضارب»، با بازی این بازیگر، از شنبه ۷ تیرماه تا جمعه ۱۳ تیر درساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نمایش می‎رود.
در نوبت پخش ساعت ۲۳، به ترتیب فیلم‎های «شیدا»، «محصول ایران» (در تقارن با روز مبارزه با سلاح‎های شیمیایی و میکروبی)، «ناشناخته»، «امن»، «تنها یک نفس»، «تالکین»، «عملیات بی‎نقص» و «استن و اولی» محصول ۲۰۱۸ (که داستان واقعی یکی از بزرگترین کمدین‌های دو نفره یعنی لورل و هاردی را روایت می‌کند) از شنبه ۷ تا جمعه ۱۳ تیرماه از شبکه نمایش پخش می‌شوند.
فیلم سینمایی «عملیات بی‎نقص» (Extreme job) محصول ۲۰۱۹ کره به کارگردانی لی بیونگ هیون، پنجشنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۲۳، برای نخستین بار از شبکه نمایش پخش می‎شود.
این فیلم داستان گروهی از کارآگاهان باتجربه است که برای سرنگون کردن باندی خلافکار تصمیم می‎گیرند عملیات مخفی خود را از طریق تاسیس یک رستوران پیش ببرند اما هنگامی‌که رستوران آن‎ها معروف می‎شود، شرایط تغییر می‎کند. این هفته مخاطبان فیلم‌های کلاسیک می‎توانند از شنبه تا جمعه فیلم‎های «ال کندور»، «پسران خیابان پال»، «شاهین مالت»، «زنده باد زاپاتا»، «چارلی واریک»، «انتخاب هابسون» و «پرستار بچه‌ها» را ساعت یک بامداد مشاهده کنند.

امتیاز شما