امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رسانه و نیروی دریایی سپاه در سطح منطقه و جهان مکمل یکدیگرند

مشاهده ۸۲۷
۱۳۹۹/۰۴/۰۷- ۰۹:۲۹

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در دیدار با مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس از عملکرد این مرکز در پوشش رسانه‎ای مناسبت‎های ملی و مذهبی نیروی دریایی سپاه در استان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت‎الاسلام صداقت در این دیدار گفت: رسانه و نیروی دریایی سپاه در تاثیرگذاری در سطح منطقه و جهان مکمل یکدیگرند. وی افزود: صداوسیمای مرکزخلیج فارس نقش سازنده و تاثیرگزاری در توسعه و ترویج فعالیت‎های نیروی در یایی سپاه داشته و دارد. مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه از راه‎اندازی گروه تلویزیونی سپاه خبر داد و اظهار امیدواری کرد با راه‎اندازی گروه تلویزیونی سپاه زمینه تعامل و همراهی و حمایت بیشتری و به‌صورت مطلوبی بین دو مجموعه صورت پذیرد و کارهای فاخر وارزشمندی در شان و منزلت شهدای استان با حمایت و تعامل موثر و ارزشمند رسانه استانی تهیه و تولید شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکزخلیج فارس نیز در این دیدار با اشاره به سالگشت سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا در منطقه خلیج فارس گفت: سرنگونی پهباد آمریکایی نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی از مرزها و کیان کشور است.

جلائی گفت: نیروی دریایی سپاه تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ باعث افتخار همه ایرانیان است و خیر و برکات زیادی برای همه مردم داشته و این نهاد علاوه بر وظیفه ذاتی خود در کنار مردم بوده و در موقعیت‎های حساس و دشوار کشور به کمک مردم شتافته است که از این حیث می‎توان به کمک مومنانه این نهاد در مناطق دور افتاده استان اشاره کرد.

مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس گفت: عملکرد درخشان نیروی دریایی سپاه در همه عرصه‌ها همیشه زبانزد خاص و عام بوده و باعث افتخار همه ایرانیان است. وی همچنین از آمادگی صداوسیمای خلیج فارس در پوشش فعالیت‎ها و برنامه‌های نیروی دریایی سپاه خبر داد.

مهران جلائی در ادامه به اقدام رسانه استانی در تولید آثار فاخر و ارزشمند با موضوع شهدا و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: صداوسیمای خلیج فارس ساخت مستند نبرد بیست‎ونهم درخصوص زندگی شهیدان دارا و رئیسی که نخستین بار روایت زندگی این دوشهید را از زمان طفولیت تا شهادت را به‎صورت فیلم به تصویر درآورد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس همچنین از تصمیم این مرکز برای آغاز تولید مستندی فاخر با محور شهیده فاطمه نیک از شهدای شاخص جزیره هرمز در صداوسیمای خلیج فارس امسال با همکاری نیروی دریایی سپاه خبر داد.

در پایان این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اهدای سپاس‎نامه از مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس قدردانی کرد.

 

امتیاز شما