امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

یورش به مقر حشد الشعبی عراق در «هاشتاغ»

مشاهده ۴۹۴
۱۳۹۹/۰۴/۰۷- ۱۳:۳۹

اقدام بی‌سابقه یگان ویژه مبارزه با تروریسم در حمله به مقر حشد الشعبی در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بازتاب یورش غیر منتظره به حشد الشعبی عراق از سوی یگان ویژه مبارزه با ترورسیم به عنوان مهم‌ترین هشتگ دنیای عرب واکاوی می‎شود. این برنامه بدان توجه داده می‎شود که یگان ویژه مبارزه با تروریسم پنجشنبه ‌شب به مقر تیپ 45 حشد الشعبی، گردان‌های حزب‌الله، یورش برده و تعدادی از فرماندهان و اعضای این گردان‌ها را به اتهام مشارکت‌شان در حملات موشکی به منطقه الخضراء، بازداشت کردند.
تحولات و اعتراضات در لبنان هشتگ پربازدید دیگری است که در این برنامه بدان نیز پرداخته می‎شود.
گفته می‌شود لبنان دیروز (جمعه) نیز شاهد تظاهرات در برخی مناطق در اعتراض به گرانی فاحش و سقوط شدید لیر بود که بر اساس گزارش «رویترز» طی هشت ماه اخیر 80 درصد از ارزش خود را از دست داده است. همچنین بر اساس گزارش‌ها ضمن اشاره به سخنان وزیر کشور لبنان در خصوص دست داشتن یک دستگاه امنیتی خارجی در پشت پرده به راه انداختن آشوب‎های امنیتی اخیر در 11 ژوئن و پس از آن، بیان می‎شود که معترضان بار دیگر مسیرها را از جمله اتوبان «الجیه» در بیروت بستند و نیروهای امنیتی در تلاش برای بازگشایی آن‎ها هستند.
«هاشتاغ» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای محمد العامری ، امشب 7 تیر، ساعت 23:15 به وقت تهران از شبکه العالم روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما