امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

سفر به «آسمون هشتم» با شبکه افق

مشاهده ۴۸۴
۱۳۹۹/۰۴/۰۹- ۰۱:۱۳

ویژه برنامه «آسمون هشتم» به مناسبت دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا(ع)، به‎صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، ویژه برنامه زنده «آسمون هشتم» دوشنبه تا جمعه این هفته از شبکه افق پخش می‌شود.
این برنامه هر شب ساعت 21 و با اجرای میثم آقابیگی روی آنتن می‌رود و شامل بخش‌های مختلفی همچون گفت‌وگو با کارشناسان مذهبی از جمله حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری، گفت‌‌وگو با سوژه‌های اجتماعی در ارتباط با امام رضا(ع) و مسئله بخشش، شعرخوانی با حضور یکی از شاعران آیینی برجسته کشور و ... است.
همچنین در میان برنامه، گشت و گذاری در حرم مطهر امام رضا(ع) صورت می‌گیرد و قسمت‌های ویژه‎ای از این مکان نورانی که کمتر زائری تا به حال به آن توجه داشته است آشنا می‎شویم.
مخاطبان شبکه افق می‌توانند دلگویه‌های خود را خطاب به امام خوبی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای این برنامه ارسال کنند؛ در آخرین قسمت «آسمون هشتم» به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به برخی از شرکت‌کنندگان در این پوش اهدا می‎شود.
شماره 09906100023 در شبکه‌های اجتماعی و شناسه‌های @ofoghiran در پیام‌رسان‌های ایتا و بله و @ofoghiran در تلگرام برای این منظور در نظر گرفته شده‎اند.

امتیاز شما