امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

خانواده‌ای شاد با «صبح و زیارت»

مشاهده ۸۳۷
۱۳۹۹/۰۴/۱۰- ۱۸:۰۰

ویژه برنامه صبحگاهی رادیو زیارت با عنوان«صبح و زیارت» با بهره‌گیری از محتوایی متنوع و جذاب، مخاطبان را با حرم حضرت رضا(ع) پیوند می‌زند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«صبح و زیارت» کاری از گروه زیارت و فرهنگ رضوی رادیو زیارت است که برای پخش در فصل تابستان تدارک دیده شده‌است. ایجاد فضای آرامش حاصل از یاد معصومان علیهم‌السلام و تبیین سبک زندگی و تعامل اجتماعی اولیای الهی، آموزش حقوق شهروندی از منظر اهل بیت(ع)، بیان آثار و ضرورت‌های کار و تلاش در فرهنگ اهل بیت(ع) و بیان آثار کمک خیر‌خواهانه برای همنوعان از مهم‌ترین اهداف برنامه است. دانش اقتصادی، سیاست، دانش علم و فنّ آوری، فرهنگ، معارف اسلامی، تفریحات سالم، تاریخ به‌ویژه انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدّس و مسائل اجتماعی از جمله مباحثی است که در برنامه«صبح و زیارت» مطرح می‌شود. این برنامه تلاش می‌کند با محتوای متنوع و جذاب، هدفمند بودن در زندگی، خوشبین بودن و قضاوت درست، نظم و انظباط در زندگی، امید به آینده، صبر در مشکلات، رعایت حقوق دیگران، صداقت، پرهیز از بیکاری، برنامه‌ریزی و ... را رواج دهد.

تاکسی حرم(شرح زیارت مسافران از زبان راننده یا مسافر)، حدیث نفس(دردل و راز و نیاز با خداوند، امام رضا(ع) و ائمه معصومین علیهم‌السلام)، با خادمان و کبوتران (اتفاقات معنوی در حرم از نگاه خادمان یا زائرین یا حتی از نگاه کبوتران حرم)، نایب ‌الزیاره (زیارت از راه دور)، بیداری و تلنگر در زندگی با یاد خدا و ائمه اطهار(ع)، تاریخ نگار و اعلام مناسبت‌های مهم، شرح خلاصه اخبار روز از بخش‌های مختلف برنامه هستند. این برنامه هر روز از ساعت 7 به‌مدت 55 دقیقه از استودیو صبا به روی آنتن می‌رود.

رادیو زیارت بر روی موج FM  ردیف 99/5 در شهرهای مشهد مقدس، شیراز، بجنورد، بیرجند و در شهر تهران ردیف 89/5 و شهر قم 99/1 مگاهرتز و همچنین در سراسر کشور، از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشانی ziarat.seda.ir  و پایگاه ایرانصدا به‌صورت زنده قابل دریافت است.

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما