امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مهمات از آزادی سوسنگرد در سال 59 می‎گوید

مشاهده ۴۶۲
۱۳۹۹/۰۴/۱۱- ۱۲:۳۹

سردار فتح الله جعفری از فرماندهان سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، در برنامه «مهمات» شبکه یک سیما، از عملیات آزادی‎سازی شهر سوسنگرد در سال 59 می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه این هفته «مهمات» که امروز ساعت 50 : 17، پخش می‌شود، سردار جعفری از فرماندهان سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، درباره 200 رزمنده‎ای می‌گوید که در سال 59 با مقاومت در برابر تانک‎های عراقی مانع سقوط سوسنگرد شدند.
معرفی بیشتر سرباز شهید یوسف حیدری، از گردان 743 لشگر ذوالفقار که در سال 67 با بستن نارنجک به کمرش، تانک را متوقف و از محاصره رزمندگان جلوگیری کرد، از دیگر بخش های برنامه «مهمات» است.
در این برنامه همچنین بینندگان با 10 خلبان قهرمان نیروی هوایی ایران در 8 سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
مجله تصویری «مهمات» به کارگردانی سید صادق شهربانویی سعی دارد با شیوه‎ای نو و نگاهی تحلیلی دفاع مقدس مردم ایران را از جنبه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به نسل چهارم انقلاب معرفی کند؟
این برنامه که با اجرای آقایان صمدی، زین العابدین، تقی‎پور، شهبازی و سید هادی موسوی تقدیم بینندگان می‌شود دارای بخش‎های متعددی است که بررسی عملیات‌های مهم، روایت مهمان، معرفی شهدای خاص، پدیدارشناسی فرهنگی، قصه خوانی‎، ناشنیده‌ها، تصاویری از پشت جبهه و تاپ 10 از جمله این بخش‎ها است.
مجموعه برنامه «مهمات» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیماست که به تهیه‎کنندگی سید احمد موسوی در 26 قسمت 55 دقیقه‎ای ساخته شده است و چهارشنبه‌ها ساعت 45 : 17 از شبکه یک پخش می‌شود.

امتیاز شما