امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جایزه رادیو تهران در ولادت امام رضا (ع) به برندگان مسابقه

مشاهده ۵۰۹
۱۳۹۹/۰۴/۱۱- ۱۳:۴۳

شبکه رادیویی تهران در سالروز ولادت امام رضا (ع)، به برندگان مسابقه رادیویی خود و خانواده‌های آنها، بلیط سفر به مشهد مقدس اهداء می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو تهران همزمان با ولادت امام رضا(ع) از ساعت 6 صبح تا 20:30 با تدارک ویژه برنامه‌های شاد و متنوع پذیرای مخاطبان است. شنوندگان می‌توانند در مسابقه زنده که به صورت تلفنی برگزار می‌شود، با شماره تلفن ۲۲۶۵۲۴۶۶یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۴ با ما در تماس باشند و یکی از برندگان این مسابقه شوند. این بار شرکت کننده‌ها در جایگاه گوینده، از گوینده برنامه سوالاتشان را می‌پرسند.

در ویژه برنامه«شادیانه» خواننده‌های محبوب مشهدی و بازیگران مطرح اهل مشهد حضور دارند. از دیگر بخش‌های این برنامه شاد، نمایش‌های ویژه ولادت و اجرای زنده موسیقی و گزارش از سطح شهر و خیریه‌هاست. این ویژه‌برنامه کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران، ساعت 14:50 تا 18 به گویندگی علی تسنیمی و مریم سپه‌راد روی آنتن رادیو تهران می رود.

همچنین برنامه«در ساحت حضور» جمعه 13 تیر، ویژه تولد امام رضا(ع) با ذکر مناقب و فضائل امام هشتم از ساعت 10 تا 14:30 روی آنتن می‌رود. بخش دیگر این برنامه به پخش سخنان حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران اختصاص یافته است. با توجه به برگزار نشدن مراسم نماز جمعه تهران، در گفتگوی زنده با حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، خلاصه ای از خطبه‌های نماز جمعه این هفته را از منبر مجازی رادیو تهران تقدیم مخاطبان می‌کند.  جایگاه امام در نزد ایرانیان، بیان احکام شرعی روز، گزارش اقامه نماز جمعه در 2 شهرستان استان تهران و پخش سخنان آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد از دیگر آیتم‌های برنامه است.

امتیاز شما