امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
دکتر علیدادی
دکتر علیدادی

پیشرفته‌ترین تجهیزات فنی و مهندسی رسانه ملی در داخل کشور تولید می‌شود

مشاهده ۳۹۹
۱۳۹۹/۰۴/۱۱- ۱۴:۳۹
تعداد بازدید:399

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در بازدید از فرستنده سیرجان گفت: دیجیتال سازی در بخش تصویر و تلویزیون از اولویت‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر رضا علیدادی معاون توسعه و فنآوری رسانه  در این بازدید با بیان اینکه دیدگاه مابه سمت درون زایی و درون سازی تجهیزات است گفت: هر چند از نظر زمانی تاثیر کمی در تولید تجهیزات داشته باشیم، اما توان ساخت بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات مورد نیاز را داریم و با استفاده از امکانات داخلی هم به این توان رسیده‌ایم.

وی افزود: در نشستی هم که با مسئولان و نماینده مردم سیرجان داشتیم موضوعات زیرساختی،رفع مشکل تلویزیون دیجیتال و پوشش روستا‌های مختلف را اولویت انجام کار در شهرستان سیرجان داریم و باید بتوانیم از ظرفیت‌های پراکنده در بخش فنی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان هم گفت: سیرجان ازجمله شهرستان‌هایی  در استان است که میانگین پوشش دیجیتال ان از میانگین کل استان بالاتر است و پوشش دیجیتال در این شهرستان نودوهفت و نیم درصد است که دوو نیم درصد باقیمانده هم مربوط به روستا‌ها یا مناطق کم جمعیتی است.

حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مسائل و مشکلات بودجه‌ای استان را درک می‌کنیم و خواستار عدالت در توزیع امکانات هم بوده و هستیم و امیدواریم که این عدالت فراگیر باشد.

 

امتیاز شما