امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی_ایرانی سوژه رادیو گفت‎وگو

مشاهده ۴۱۰
۱۳۹۹/۰۴/۱۴- ۰۸:۳۳

شبکه رادیویی گفت‎وگو ویژه برنامه‌هایی را با موضوع «عفاف و حجاب» تقدیم مخاطبان خود می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. از این رو رادی گفت و گو با توجه به فرا رسیدن هفته «عفاف و حجاب» از ۱۴ تا ۲۱ تیر ویژه برنامه‎هایی متناسب با این ایام تقدیم مخاطبان می‎کند و ماموریت‎ها و تمهیدات رسانه‎ای خود را به کار می‎گیرد.

**بررسی «عفاف و حجاب» در گفت‎وگوی فرهنگی

ویژه برنامه «گفت‎وگوی فرهنگی» به‎صورت پرونده‎ای با موضوع «عفاف و حجاب» و با بررسی محورهای سیاست‎های کلان گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و نگاهی به عملکرد مسئولان در این حوزه با رویکرد مطالبه‌گرایانه، موضوعات ولنگاری فرهنگی و آسیب‎های بدحجابی در جامعه، بررسی نقش نهادهای ذیربط در این حوزه، چالش‎ها و راهکارها حجاب و عفاف و مدگرایی، حجاب و فضای مجازی و حیا زدایی را از چهاردهم تا بیست‎ویکم تیر بررسی می‎کند.

«گفت‎وگوی فرهنگی» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰، روی موج اف ام ردیف ۵/ ۱۰۳ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‎وگو می‌شود.

ویژه برنامه «دُر گران» با موضوع تحلیل و بررسی نقش شبکه‌های فارسی زبان در حیازدایی، بی‎حجابی و بدحجابی در میان نسل جوان از پانزدهم تا بیست‎ویکم تیرماه ساعت ۱۵:۳۰ به مدت ۲۰ دقیقه پخش می‎شود.
همچنین برنامه «ترنج» با موضوع ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و با محور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف شانزدهم تیرماه ساعت ۱۱ روی موج اف ام ردیف ۵/ ۱۰۳ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود.

شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ پل ارتباطی مخاطبان رادیو گفت و گو با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی است.

امتیاز شما