امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

نگاهی به عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

مشاهده ۴۲۱
۱۳۹۹/۰۴/۱۴- ۱۲:۳۹

برنامه «نگاه یک» این هفته میزبان علی مویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور در برنامه امشب «نگاه یک» که ساعت 25 : 23، پخش می‌شود، درباره عملکرد این ستاد در مبارزه با پدیده اقتصاد زیرزمینی یا قاچاق کالا و ارز به مناسبت سالروز تاسیس آن صحبت می‌کند.
بررسی نقش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بهبود تولید داخلی وکاهش ناهنجاری‌های اقتصادی از دیگر محورهای گفت‎وگوی زنده مهدی مهدی قلی مجری این برنامه با علی مویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
۱۲ تیر ۱۳۸۱ مقام معظم رهبری درفرمانی، دستور تشکیل ستادی به عنوان «کانون مرکزی برای مبارزه با قاچاق کالا وارز » را در سطحی عالی نزدیک به رئیس دولت و دارای اشراف قانونی بر دستگاه‎های ذیربط دولتی صادر کردند و پس از این فرمان، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا وارز زیر نظر شخص رئیس جمهور تشکیل شد. ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زیر مجموعه نهاد ریاست جمهوری است که ریاست آن با عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری و رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب می‌‏شود.
برنامه «نگاه یک» کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که به تهیه‎کنندگی حسن نهضت، شنبه‌ها ساعت 25 : 23، به‎صورت زنده روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما