امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

جنگ حقوقی و فرصتی برای دفاع از منافع ملی و مستضعفین جهان

مشاهده ۴۲۹
۱۳۹۹/۰۴/۱۴- ۱۳:۰۶

ششمین قسمت برنامه تلویزیونی «گذرنامه» با موضوع جنگ حقوقی و فرصتی برای دفاع از منافع ملی و مستضعفین جهان، شنبه 14 تیرماه از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «گذرنامه» عنوان برنامه‎ای است که به موضوعات بین‌المللی درباره انقلاب اسلامی اختصاص دارد و سعی می‌کند در هر قسمت طی گفت‌وگو با کارشناسان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای پیش رو را به نقد و واکاوی می‎گذارد، همچنین هدف این برنامه، پاسخ دادن به سوالات کمتر مطرح شده در حوزه بین‌الملل در سطح رسانه است.
بخشی از این برنامه هم به گفت‌وگو با صاحب‌نظران خارجی از طریق ارتباط اینترنتی اختصاص دارد و آیتم «سرمقاله» هم در ابتدای هر قسمت، به طرح موضوع می‌پردازد.
در ششمین قسمت «گذرنامه» به جنگ حقوقی به عنوان فرصتی برای دفاع از منافع ملی و مستضعفین جهان پرداخته می‌شود.
قرار است در این برنامه و با حضور محمد هادی ذاکر حسین عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به سوالات مختلفی پاسخ داده شود، پرسش‎هایی همچون اینکه در این دنیای پر از ظلم و ستم آیا می‌شود حق خودمان را بگیریم؟ دادگاه‌های بین‌المللی آیا واقعا توانایی گرفتن حق مظلومان را دارند؟ دولت‌های مختلف در گرفتن حق ایران و ملت‌های مستضعف چه عملکردی داشته‌اند؟ گفت‎وگوی اینترنتی با ایوا وکوشیچ استاد دانشگاه اوتریخت هلند بخش دیگری از برنامه است. «گذرنامه» شنبه‌ها ساعت 22 به‎صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود و بازپخش آن هم ساعت‎های 16:30 روز بعد و 9 روز دوشنبه روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما