امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

همکاری مرکز گلستان با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان

مشاهده ۴۵۵
۱۳۹۹/۰۴/۱۴- ۱۳:۲۰
حاشیه خبر:

د.

پولادوند مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان با دکتر منتظر حجت مدیرکل صداوسیمای گلستان در خصوص همکاری و تعامل هر چه بیشتر در حمایت از صندوق استان و به‌‎ویژه قشر ضعیف و آسیب‎پذیر استان دیدار و گفت‌و‍‌گو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیما در این دیدار با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد مردم گلستان را روستاییان و عشایر تشکیل می‎دهند افزود: بیمه یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع و یکی از پایه‌های عدالت است و از فعالیت‎‌ها و خدمات این نهاد به‎منظور حمایت از اقشار ضعیف و محروم روستایی و عشایری ابراز خرسندی کرد.
دکتر منتظر حجت در ادامه ضرورت تبلیغ و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و استانی را امری اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و بیان داشت: در جامعه کنونی، بهترین و موثرترین روش تبلیغات، استفاده از ظرفیت بزرگ رسانه ملی و استانی است و ما آماده همکاری در کلیه برنامه‌های تلویزیونی، رادیویی و معرفی این بیمه و خدمات آن به روستاییان و جامعه کشاورزان هستیم.
وی با اشاره به اینکه فعالیت در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر  را خدمت بزرگی دانست  اظهار داشت: برنامه‎سازان رسانه ملی با توجه به کشاورزی بودن استان سال‎هاست برنامه‌هایی با محور توسعه روستاها را روی آنتن می‌برند و همچنان آمادگی ساخت برنامه‌هایی با محور تولید و معرفی هر چه بیشتر هنر زنان و مردان این مرز و بوم را دارند.
در ادامه این دیدار مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان از تعامل و همراهی مدیرکل صداوسیمای گلستان در انعکاس و پوشش اخبار این صندوق، تشکر کرد.
 پولادوند برخورداری جامعه روستایی و کشاورز از خدمات ارزشمند صندوق را ضروری دانست و بر مسئولیت مجموعه صدا‌و‌سیمای استان باهدف اطلاع‌رسانی این خدمات تاکید کرد.
 وی در پایان خواستار ادامه همکاری و ارتباط تنگاتنگ صداوسیمای مرکز استان با صندوق شد و گفت: در صورت امکان، برنامه‌ها و گزارش‌هایی در ارتباط با جامعه هدف صندوق خصوصا روستاییان، کشاورزان و عشایری که از هیچ گونه بیمه‎ای برخوردار نیستند، تهیه شود تا آنان به بیمه کردن خود ترغیب شوند.




امتیاز شما