امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

موج دوم شیوع کرونا زیر ذره‌بین «+چرخ»

مشاهده ۲۳۵
۱۳۹۹/۰۴/۱۵- ۱۱:۳۰

ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» با بررسی ابعاد مختلف افزایش شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط جهان از 15 تیر روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژ‌ه‌برنامه‌های‌ «+چرخ» آخرین وضعیت شیوع کرونا بر اساس آمار و اطلاعات منتشرشده‌ منابع رسمی و معتبر، آخرین یافته‌ها درباره‌ی شناخت و درمان ابتلا به ویروس کرونا، وضعیت پروژه‌های ساخت واکسن کرونا و ... در نقاط مختلف دنیا را بررسی می‌کند.
اولین قسمت از ویژه‌برنامه‌ «+چرخ»، ساعت 19 امروز، یکشنبه 15 تیر، با بررسی مهم‌ترین خبرها و رویدادهای دنیای پزشکی، فناوری و نجوم پخش می‌شود.
در این قسمت از برنامه‌ «+چرخ»، حافظ آهی به‌عنوان مجری-کارشناس «+چرخ» با هادی محمدی، پژوهشگر و روزنامه‌نگار علوم‌پزشکی درباره‌ی اثربخشی داروی فاویپراویر بر درمان بیماران مبتلا به ویروس کوید-19 گفت‌وگو می‎کند. مهم‌ترین تحولات همه‌گیری ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط دنیا در این بخش از برنامه بررسی می‎شود.
در بخش دیگری از «+چرخ» شیرین شاطرزاده، کارشناس نجوم، از جزئیات شبیه‌سازی ادغام دو سیاهچاله و در نتیجه تشکیل یک سیاهچاله‌ بزرگتر می‎گوید.
هواپیماهای فراصوت هم موضوع بخش دیگری از برنامه است که محمدحسین جهان‌پناه، روزنامه‌نگار علم و فناوری درباره جزئیات آخرین خبرهای مربوط به این موضوع را تشریح می‎کند.
ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره‌ی ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، استادان دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‎کند.
«+چرخ» از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده روی آنتن شبکه چهار می‌رود. مجری «+چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «+چرخ» را بر عهده دارند.

امتیاز شما