امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

از آخرین یافته‌های علمی درمان و مهار اپیدمی‌کرونا آگاه شوید

مشاهده ۵۷۷
۱۳۹۹/۰۴/۱۷- ۱۵:۰۰

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا و پیشگیری و آگاه‌سازی جامعه، امروز (سه‌شنبه 17 تیر) در بخش پزشکی خود درباره آخرین یافته‌های این بیماری و راه درمان و احتمال به بازار آمدن واکسن آن با مخاطبان صحبت می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر مسعود مردانی فوق‌تخصص بیماری‌های عفونی با حضور در استودیوی برنامه، درباره آخرین یافته‌های علمی درمان و مهار اپیدمی‌ کووید19 سخن می‎گوید. این برنامه  پرمخاطب‌ با هدف مسئولیت اجتماعی و فرهنگی خود  و با توجه به شیوع بیماری و روند صعودی کرونا به طور خاص با راه‌اندازی پویش «#من ماسک میزنم»، این موضوع را به عنوان اصلی‌ترین خط برنامه دنبال می‌کند.
اما در آشپزخانه برنامه امروز سه‌شنبه 17 تیر «به خانه بر می‌گردیم» مریم بخشی کیک لایه‌ای زردآلو را آموزش می‌دهد و فاطمه زارع آموزش تکنیک چهل تکه‌دوزی را در میز هنری برنامه برای بینندگان تدارک دیده است. همچنین این برنامه چهارشنبه (18 تیر) به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان با دعوت از دکتر محمد میرکیانی نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، دقایقی را به این موضوع و پاسداشت و حراست از ادبیات فارسی اختصاص می‎دهد. برنامه" «به خانه بر می‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک است که به تهیه‎کنندگی گودرز عزیزی، ساعت 16:45، با اجرای محمدحسین مولایی و ژیلا امیر شاهی به‎صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
مخاطبان برای ارتباط با برنامه می‌توانند نظراتشان را به شماره تلفن 162 اعلام و یا به شماره 10000513 پیامک دهند.

امتیاز شما