امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
از رادیو گفت‎وگو بشنوید؛
از رادیو گفت‎وگو بشنوید؛

واکاوی نظم بین‌المللی پساکرونا در«گفت‎وگوی سیاسی»

مشاهده ۷۳۴
۱۳۹۹/۰۴/۱۸- ۰۸:۴۵
تعداد بازدید:734

برنامه «گفت‎وگوی سیاسی»، 18 تیر، موضوع نظم بین‌المللی پساکرونا را بررسی می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «گفت‎وگوی سیاسی» مباحث کلان سیاسی در حوزه داخلی و خارجی، با دعوت از کارشناسان، استادان علوم سیاسی و ارتباطات، پژوهشگران و پیشکسوتان عرصه سیاست و صاحب نظران طیف‌های مختلف سیاسی و اجرایی با هدف روشنگری، نقد منصفانه و ایجاد فضای همدلی بررسی می‎شود.

در حوزه سیاست خارجی مباحث عمده‎ای مانند استراتژی‎های کلان استکبار در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران، واکاوی ابعاد تازه اسلام هراسی و پیامدهای آن بر اسلام و مسلمانان در غرب، جایگاه و قدرت ایران در سطح منطقه به ویژه در فضای توافق ایران و گروه ۱+۵ و تاثیرات آن بر جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی، مولفه‌های شکل‌گیری تفکر سلفی جهادی و ابعاد و انواع آن در فضای بین‎المللی با نگاهی تحلیلی به بحث و بررسی گذاشته می‎شود.

در حوزه سیاست داخلی نیز مباحثی مانند ضرورت‌ها و الزامات تحقق هم‌دلی و هم‎زبانی میان دولت و ملت، واکاوی مفهوم هم‎دلی و هم‎زبانی به عنوان یک شعار و سیاست راهبردی ملی و دیگر مسائل سیاسی از جمله انتخابات، احزاب و مسائلی مانند آن نیز در برنامه «گفت‎وگوی سیاسی» واکاوی خواهد شد.

برنامه «گفت‎وگوی سیاسی»، هجدهم تیر موضوع تحلیلی بر نظم بین‎المللی پساکرونا را بررسی می‎کند و دکتر حمیدرضا اعتمادی (کارشناس مسائل بین‎الملل)، دکتر سید محمود محمدی (پژوهشگر حوزه امنیت ملی) و دکتر حسن بهشتی پور (تحلیلگر مسائل بین‎الملل) از میهمانان امروز این برنامه هستند. گفت‎وگوی سیاسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود. علاقه‌مندان برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت و گو می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

امتیاز شما