امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
از «بی‎قاب، بی‎نقاب» بشنوید؛
از «بی‎قاب، بی‎نقاب» بشنوید؛

مقصر اوضاع نابسامان بازار خودرو کیست؟

مشاهده ۵۳۴
۱۳۹۹/۰۴/۱۸- ۰۹:۱۴
تعداد بازدید:534

برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» کاری از رادیو گفت‎وگوست که به شفاف‎سازی چالش‌‎های موجود در حوزه‌های گوناگون با حضور کارشناسان و مسئولان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با مشارکت پژوهشگران و مسئولان پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌های مختلف طراحی شده است و قرار است با سه شعار «صریح – مستند و منتقدانه» به بررسی حوزه‌های گوناگون بپردازد. امید که، با گذر از مرحله محافظه‌کاری و رسیدن به صراحت رسانه‌ای، گامی‌برای پیشگیری چالش‌های حوزه‌های گوناگون برداریم.
برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» با رویکرد شفاف‎سازی؛ مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روز جامعه را بررسی و واکاوی می‎کند. با توجه به اینکه شفافیت در حوزه‌های مختلف یکی از مباحث و مطالبات اصلی مردم است، در این برنامه سوالات و مطالبات مردمی در عین بی‎طرفی، توازن و انصاف به‌صورت شفاف، بیان و پاسخی درخور و شایسته برای مردم از جانب مسئولان دریافت می‌شود.
در برنامه امروز «بی قاب، بی نقاب» با حضور مهندس محمدرضا نجفی منش (رئیس انجمن همگن قطعه سازان خودرو) و مهندس سعید مدنی (مدیرعامل اسبق سایپا و مشاور صنعت خودرو کشور) به بررسی موضوع اوضاع نابسامان بازار خودرو و چرایی افزایش بی رویه قیمت آن می‌پردازیم.

برنامه «بی قاب، بی نقاب» روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ از رادیو گفت و گو تقدیم مخاطبان فهیم این شبکه رادیویی می‌شود.

مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

امتیاز شما