امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در روز روز ملی ادبیات کودک و نوجوان؛
در روز روز ملی ادبیات کودک و نوجوان؛

یادی از مهدی آذریزدی در ویژه برنامه ققنوس رادیو فرهنگ

مشاهده ۴۷۹
۱۳۹۹/۰۴/۱۸- ۱۱:۴۲
تعداد بازدید:479

برنامه ادبی «ققنوس» امروز چهارشنبه 18 تیر (روز ملی ادبیات کودک و نوجوان) یاد مهدی آذریزدی نویسنده کودک را گرامی می‎دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی‌، مجله شنیداری «ققنوس» از رادیو فرهنگ، با محور شعر و ادبیات، امروز چهارشنبه 18 تیر به موضوع شعر و ادبیات کودک و نوجوان اختصاص دارد.
در این برنامه ضمن گفت‌وگو با دکتر مهدی یوسفی، نویسنده کودک و نوجوان، پژوهشگر درباره آذریزدی و درباره روز ملی ادبیات کودک و نوجوان مطالبی بیان می‌شود.
«ققنوس» امروز میزبان «مریم نشیبا» گوینده و قصه گوپیشکسوت رادیویی است تا از خاطرات داستان‌گویی برای کودکان بگوید؛ همچنین در ادامه با محمود برآبادی نویسنده و دبیر مجموعه بهترین نویسندگان ایران گفت‌وگو می‌شود.
در این برنامه علاوه بر شعرخوانی شاعران، تازه‌ترین رخدادهای ادبی، شناسایی و تحلیل ادبیات کشورهای جهان، ظرفیت‌ها و ظرافت‌های ادبیات عامه و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی از زبان کارشناسان خبره و صاحب فن بیان می‌شود.
مجله ادبی «ققنوس» را هر روز بجز جمعه‌ها ساعت 17 به همت گروه فرهنگ و‌ادب از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز بشنوید و امروز با معصومه علوی نکو به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده و همچنین راضیه گردکاهد به عنوان گوینده همراه شوید.

امتیاز شما