امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گزارشی از روابط ایران و آمریکا در هالیوود کات

مشاهده ۴۷۱
۱۳۹۹/۰۴/۱۸- ۱۳:۱۰

برنامه «هالیوود کات» (Hollywood Cut) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی که به پشت پرده و حقایق پنهانی فیلم‎های هالیوودی می‎پردازد، در این قسمت روابط ایران و آمریکا را بررسی می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه در خصوص سریال ( Political Animal ) است. در این سریال موضوع مذاکرات هسته‎ای و بازداشت سه تبعه ایرانی آمریکایی به‎دست ایران به هم مرتبط می‌شوند، در این قسمت از برنامه «هالیوود کات» می‌بینیم که چگونه‌ هالیوود القا می‌کند که ایران با بازداشت این افراد، در صدد باجگیری در مذاکرات است.
رئیس جمهور ایران، فردی شبیه حاج قاسم سلیمانی است و می‌خواهد مذاکرات برنامه هسته‎ای ایران را تعلیق کند اما گروه‌هایی در تهران مخالف او هستند. همچنین می‌بینیم که ایران حاضر است بازداشتی‌های بی‎گناه را اعدام کند تا به هدف خود یعنی مذاکره با آمریکا دست یابد. در این قسمت از برنامه به واقعیت جاسوسان آمریکایی و خصوصا پرونده جیسون رضائیان و تضاد حقیقت آن با تصویری که سریال از بازداشتی‌ها ارائه می‎دهد، پرداخته می‎شود.
برنامه «هالیوود کات» محصول واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که با زبانگردانی اسپانیایی، جمعه ساعت 14:30 و 20:30، روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می‎رود و شنبه ساعت 5:30 بازپخش می‌شود.

امتیاز شما