امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌کند؛
«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‌کند؛

راه‌اندازی هشتگ « دو سید علی، سمبل کرامت ما» در عراق

مشاهده ۲۴۵
۱۳۹۹/۰۴/۲۱- ۱۴:۳۷
تعداد بازدید:245

انتشار هشتگ السیدانالعلیانرمز_کرامتنا (دو سید – علی – سمبل – کرامت ما) در شبکه‌های اجتماعی عراق و بازتاب آن در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حمایت کاربران شبکه‌های اجتماعی اعم از ایرانی و عراقی در هشتگ « دو سید علی، سمبل کرامت ما»، موضوع بررسی برنامه «هاشتاغ» امشب شنبه 21 تیر است.
در این برنامه بیان می‎شود که در این هشتگ کاربران بر موفقیت دو ملت ایران و عراق در میدان نبرد با گروه تروریستی وهابی داعش تاکید کردند. همچنین بر محکومیت شدید مقامات عراقی نسبت به انتشار اخیر کاریکاتور موهن از آیت‎الله سیستانی توسط روزنامه سعودی الشرق الاوسط و خشم و نفرت محافل سیاسی و کاربران شبکه‌های مجازی در عراق و خارج نسبت به این مسئله اشاره می‎شود.
مهم‎ترین افشاگری برادرزاده ترامپ علیه او در کتاب جدیدش، هشتگ پر بازدید دیگری است که در برنامه امشب به آن پرداخته خواهد شد.
گفته می‌شود رسانه‌های آمریکا روز سه‎شنبه به انتشار برخی از بخش‎های مهم کتابی افشاگرانه علیه خانواده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که به‎قلم یکی از برادرزداه‌های او نوشته شده پرداخته‌اند. همچنین بدان توجه می‌شود که «مری ترامپ»، دختر «فِرِدی ترامپ» برادر بزرگ تر و متوفی دونالد ترامپ، قرار است هفته آینده این کتاب را با هدف شرح شقاوت‎ها و کژکاری‌های عمویش و مبدل شدن وی به سیاستمداری خطرناک که هم اکنون تهدیدی علیه بهداشت، امنیت و ثبات دنیا به شمار می‎رود، منتشر کند.
روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته مری ترامپ در این کتاب تلاش کرده است که توضیح دهد، چگونه موقعیت ترامپ در یکی از مشهورترین و ثروتمندترین امپراطوری‌های مستغلات نیویورک موجب شکل‌گیری «رفتارهای تحریف‌شده» در رئیس‌جمهور کنونی آمریکا شد.
«هاشتاغ» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و محمدالعامری، امشب21 تیر، ساعت 23:15، از شبکه العالم روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما