امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیگیری حقوق عامه مردم از مهم‌ترین وظایف دادسراهاست

مشاهده ۴۲۷
۱۳۹۹/۰۴/۲۳- ۱۱:۵۴

مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: رسانه استانی در تعامل با دستگاه قضا،با حفظ حرمت‎ها و توجه به معذوریت‎ها مشکلات حقوقی مردم را بیان و از مسئولان پیگیری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکترعلیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان دردیدار با دادستان عمومی و انقلاب این استان از  تلاش رسانه استانی برای طرح مشکلات حقوقی مردم سخن گفت و اظهارداشت:  رسانه استانی کرمان می‌کوشد با حفظ حرمت‎ها و توجه به معذوریت‎ها؛ مشکلات را مطرح و زمینه را برای گرفتن پاسخ از مسئولان و رفع مشکلات مردم فراهم کند.
وی با انتقاد از پاسخگو نبودن برخی از مسئولان گفت: امیدواریم رسانه استانی کرمان بتواند باحمایت و تعامل بیشتر با دستگاه قضایی، بیش از پیش مطالبات مردم را طرح و پیگیری کند
.

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان نیز، پیگیری حقوق عامه را از مهم‌ترین وظایف دادسراها دانست و افزود: رسانه‌ها نیز می‌توانند با طرح مطالبات مردم زمینه پاسخگویی مسئولان را فراهم کنند. سالاری با بیان اینکه صداوسیما در خط اول مطالبه‌گری حرکت می‌کند گفت: دستگاه قضا نیز حتما پشتیبان روند این نوع از مطالبه‌گری است. وی افزود: عمل نکردن مسئولان به وظایفشان باید از سوی رسانه‌ها به ویژه صداوسیما منعکس شود و مسئولان هم پاسخگو باشند.

امتیاز شما