امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
معرفی مجری و داور مسابقه 77ساعت
معرفی مجری و داور مسابقه 77ساعت

لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی داور «۷۷ ساعت» شدند

مشاهده ۸۳۷
۱۳۹۹/۰۴/۲۴- ۱۱:۳۱
تعداد بازدید:837

پس از معرفی چند بازیگر شرکت کننده در مسابقه «۷۷ ساعت» ، نام داوران این مسابقه به همراه دو بازیگرجدید آن نیز رسانه‎ای شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه جدید سعید ابوطالب، یک مسابقه مهارتی و ماجراجویانه است که برای کشف خلاقیت‌ها و مهارت‎های جوانان مستعد برگزار می‌شود.
هفته گذشته نام کاوه خداشناس به عنوان مجری بازیگر این مسابقه اعلام شد و ارسلان قاسمی و سپند امیر سلیمانی نیز به عنوان بازیگران شرکت کننده در «۷۷ ساعت» معرفی شدند؛

این مسابقه از تولیدات شبکه آموزش است  که شامل بخش‎های میدانی و استودیویی می‌شود و تولید آن از فصل تابستان شروع شده و تا پاییز روی آنتن می‎رود. به تازگی اعلام شده که  شهرزاد کمال زاده نیز در کنار خداشناس اجرای این مسابقه را برعهده دارد؛. اکنون شرکت‎کنندگان مسابقه با فراخوان‌هایی که منتشر شده در حال ثبت نام هستند و دنام چهره‌ها نیز در میان این شرکت کننده‌ها به چشم می‌خورد.
از جمله شیدا یوسفی بازیگر سریال‎های «بچه مهندس» و «نون خ» که اخیرا به جمع بازیگران پروژه پیوسته است. لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی نیز به عنوان داور در پروژه حاضر می‎شوند و عملکرد شرکت‎کنندگان را قضاوت می‎کنند. چند چهره دیگر نیز به عنوان شرکت‌کننده در مسابقه حاضر می‎شوند که به مرور معرفی خواهند شد. گروهی متشکل از تکنیسین‌ها و بازیگران نیز داوری این مسابقه را برعهده دارند.
ابوطالب که این روزها «شام ایرانی» را در شبکه نمایش خانگی و مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» را در شبکه نسیم دارد، سال ۹۱ مسابقه «سرزمین دانایی» را به عنوان اولین رئالیتی شو در تلویزیون داشت و امسال نیز با مسابقه «۷۷ ساعت» تجربه مشابهی را رقم می‎زند.

امتیاز شما